Délutánra némiképp

megnyugodva jöttem haza. Bár nem tudtam beszélni reggel a tanárnővel, hogy megnézzem a dolgozatot - osztálykiránduláson van - végig gondolva a dolgokat úgy döntöttem nem foglalkozom vele. Olyan lesz az év vége, amilyen lesz. Végül is a gyerek nem rossz tanuló, számolgattam a pontjait, az eredményeit az eddig szóba került iskolák netes oldalán megnéztem a ponthatárokat, ha idén lett volna nyolcadikos szerintem felvették volna mindegyikbe, ahova most menni akarna. Ha ennél nem lesz hirtelen rosszabb jövő fél évben, akkor bármi lehetséges, persze két lábbal a földön járva. Úgy hogy elengedem most egy picit ezt a dolgot, szerintem sokat már ha akarnánk sem tudnánk javítani, még egy két dolgozat lesz és egy két tantárgyból mondtam, hogy jó lenne ha elvállalna szorgalmit, ezzel is bebiztosítva a jegyét, hát majd meglátjuk. 
Délután elmentünk bevásárolni, kaptam nagyon olcsón áfonyát és epret is most már nem vészes áron, holnap reggel készülhet a smoothie és vettünk jégkrémet, nekem cukormenteset a fiúknak meg amilyet kértek. Mindenki elégedett volt a választásával, mert amint hazaértünk kifeküdtünk a nyugágyakra és vígan kanalaztunk. :)
Jó idő van, igazi nyári idő. Én most befejezem a tegnap elmaradt takarításomat - éppen várom, hogy felszáradjon a felmosott padló, addig pötyögök a semmiről - kimosok egy adag ruhát, a hálóban a függönyt is leszedem, pillanatok alatt megszárad és finom illat fog a lakásban lenni. Ezt szeretem. 
Délután pedig ezt találtam az újságosnál, még csak belelapoztam, de nagyon jó dolgok vannak benne. :) 



Megjegyzések

  1. Az jó, ha már megnyugodtál kicsit. Ne izgulj, hiszen a gyerek jól tanul. Az viszont nagyon jó ötlet (az előzőben olvastam), hogy a korábbi évek feladatain gyakoroljon. Minden évben más a feladatsor, de gyakorlásnak nagyon jó. Nem a megszokott témazárókhoz hasonlítanak. A net-en megtalálod őket.
    Sok sikert!
    Marika

    VálaszTörlés
  2. A lényeget megragadva, hol vettél cukormentes jégkrémet és, hogy néz ki? - Én nem találok sosem pedig állítólag van az Aldiban is.

    VálaszTörlés
  3. :) ugyanannyi óra van egy napban mindegyikünknek - mégis azt érzem, mennyivel több belefér pl. néha neked - hogy csinálod....? eh, ilyenkor úgy tudom szégyellni magam, vagy mi...:)
    Ebben a hónapban még nem vettem semmiféle ilyen újságot - ne tudd meg, mennyire hiányérzetem van! :D - mert nem voltam egyszerűen olyan boltban, ahol sok a választék.... erre pont gondoltam, hogy mikor jelenik meg, de akkor ezekszerint már van, hurrá! :)

    VálaszTörlés
  4. Megvettem, és nagyon tetszik, egészen jó dolgok vannak benne! ezt a kertet meg - most nem jut eszembe a csaj neve, akié, de már több helyen láttam-olvastam róla - úúúúgy megnézném, na, nekem ilyen kell...ene, azt hiszem.

    https://kertnezoben.hu/index.php/programjaink/nyilt-napok/details/203-kanyargos-osveny-menten-jun-10

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése