Egyszerűen nem

értem, hogy miért van az, hogy hétvégén kipattan a szemem korán reggel, hétfőn pedig alig tudok felkelni? Olyan vagyok, mint  a gyerekek általában. Annyira nincs kedvem dolgozni menni, hogy el nem tudom mondani. Pedig messze még a nyári, hosszan tartó szabadságok ideje. :(  Legszívesebben úgy dolgoznék, mint a férjem. 4 - 5 hónap szabadság nélkül, aztán két hónap az itthoni dolgokra. Álom.
A hétre jó időt mondanak, remélem így is lesz. Szombaton a Csodák Palotájába megyünk páran, gyerekekkel nem igazán lenne jó, ha zuhogna az eső. Korán megyünk, már a hatos vonattal indulunk. Mindig is szerettem vonatozni, számomra olyan megnyugtató a vonat egyenletes kattogása. Viszem az ebookomat, bőven lesz időm olvasni. Milyen jó, hogy van ez a kütyü, vékony, könnyű nem foglal helyet a táskában és még is van rajta éppen vagy húsz könyv feltöltve. A szombati program miatt rövidnek fog tűnni ez a hétvége is, de már olyan régóta szervezzük és az idő miatt eddig nem lehetett, így mostanra esett a választás és állítólag az idő is szuper lesz. Ámen.
Amúgy meg még az jutott eszembe, hogy én odáig voltam a kapszulás kávéfőzőért és biztos meghaltam volna, ha nem lehetett volna nekem is - ez persze túlzás - szóval sokáig imádtam, amíg rá nem jöttem én is arra, amit a férjem ezer éve mondogatott nekem, hogy a friss kávé az igazi és persze gazdaságosabb is meg sokkal több fajta van belőle, szóval hogy befejezzem végre ezt a mondatot  a kávéfőző, amit hozott a férjem szuper. Ég és föld a frissen őrölt kávébabból főzött kávé az én kapszulásomhoz képest. (amit már el ajándékoztam a tesómnak, aki szintén onnan kezdi ahonnan én, hogy neki is kapszulás kell.) 
El nem tudom mondani mennyire hétfő van :( :(





Megjegyzések

  1. Valamelyik blogon nemrég olvastam, hogy ki mit tenne, ha nyerne tíz millát. Ez ugye alapból nem annyira sok, hogy ihajcsuhaj életed végéig, de mégis... és mindenféle válasz volt, és azt éreztem, hogy leginkább nekem is az állna legközelebb hozzám, hogy kivenni egy fél év fizetés nélküli szabadságot.... szerintem annyira kellene időnként egy-egy hosszabb ilyen idő....
    A kávéval úgy vagyok, hogy... szóval én a "leülős" részét szeretem... :) Nem is a kávét igazán....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mint te. A pénz és, szabi is és a kávé is. :) Nem az íze miatt, hanem az azzal eltöltött idő miatt leginkább.

      Törlés

Megjegyzés küldése