Ha ilyen lesz

az egész nyár én felkötöm magam az egyik fára. Esik, esik, esik...süt a nap...esik, esik, esik....süt a nap. És ez így megy már hetek óta. Mire az ember kicsit örülne a jó időnek ismét jönnek az esős napok. Ma reggel felkeltem korán, hatkor és befűtöttem. Kint nincs olyan hideg, de még is jó itt bent a meleg cserépkályha érzete. Bár azt hiszem, befejezem ezt végül is május van, majd felhúzunk eggyel több felsőt. Hat óra óta fent vagyok a többiek még alszanak. Lángost akarok sütni, amolyan késői reggelinek, korai ebédnek, sok sajttal és tejföllel és gofrit nutellával és eperrel. Anyák napi menü - a rózsacsokor és a bonbonért "cserébe" -  gyerek örömére. :) A gofri tésztája már bekeverve, most már csak arra várok, hogy felébredjenek. Délután megyünk anyósomhoz, tegnap voltunk az én szüleimnél így tudjuk megoldani, hogy mindenkihez odaérjünk. Közben felkeltek a fiúk.
Egyébként jó ez a béke, ezzel az enyhe permet szerű esővel, még ha bosszantónak is találom időnként és már várom az igazi nyarat. A meleget, a kiülök egy limonádéval és könyvvel a kezemben dolgot. De. Szeretem ezt a kicsit borult, szürke időt, emlékeztet a kuckós őszre. Büntetlenül lehet ilyenkor filmet nézni vagy többet olvasni, neten keresgélni lakberendezési ötleteket....ha jó idő lenne sajnálnám erre az időt, akkor kint keresnék minél több tennivalót.
Tegnap mikor Kiskorú iskolában volt, bementem a Pepcoba és végre! megtaláltam a szobájába a függönyt. Fehér, szürke és pont olyan világoszöld színű amilyen a szobájában az egyik fal és pont annyira ereszti át a fényt, hogy senki ne lásson be, de világos legyen. Érdemes volt hónapokig várni nyugodtan.  Most egy könyvespolcot keresek, aminek legalább négy polca van, ezt szeretném a szobájába és éppen ma találtunk egy kanapét, aminek van ágyneműtartója és ráadásul leárazták a hónap közepéig. Délután megyünk megnézni és remélem jó lesz és végre kicserélhetjük a mostanit. Közben bújom a pinterestet, lopom az ötleteket. Sajnos én ilyen vagyok, nekem látnom kell a dolgokat, hogy tudjam milyenek valójában.
Igazából nincs semmi újdonság, mennek a napok, egyelőre a nagyobb kinti projektek még nem indultak el kint a kertben. Apróságok vannak, amitől szépül a környezetünk kint, de azért remélem most már lassan a férjem aklimatizálódik és beindul, mert már nagyon várom a tó elkészültét és a köré megálmodott növényvilágot, kerti kiülőt és egyebeket.






Megjegyzések

  1. Kicsit én is azt érzem, hogy lassan t.k.nszúrom magam, mert ha meg véletlenül süt a nap, olyan szél van - mint most - hogy ugyanúgy nem lehet semmit csinálni... mondjuk bicajozni egy nagyot, pedig ma lenne hozzá kedvem.

    VálaszTörlés
  2. A májusi eső aranyat ér vagy mi. :) Nálunk is ez megy, mint nálatok. Eső-napsütés felváltva. Majd csak jobb lesz. A május szokott ilyen lenni. Az esküvőnk is május végén volt és emlékszem, hogy abban az évben az volt az első nap amikor olyan nyárias meleg lett.

    VálaszTörlés
  3. Így, így: a májusi eső aranyat ér. Csak azért örülök neki, mert jót tesz a virágoknak, fűnek. Ugyanakkor meg majdnem minden hétvégén eső van, vagy arra áll, és az ember nem tudja, merjen tervezni, elindulni, vagy ne. És amikor meg esik, akkor lehet kuckózni büntetlenül. Vegyesek az érzéseim.
    Előtte-utána képeket csináljál majd a tóról, légyszi! :-)

    VálaszTörlés
  4. Sztem az rendben van hogy tavasszal tavasz van és nem nyár. Május az meg tavasz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így oké - de azért egy 20-25 fokos tavasszal jobban kibékülnék, esővel, mint a 10-15 fokkal, ami amúgy állandóan van itt nálunk...

      Törlés

Megjegyzés küldése