Igazából fogalmam sincs

miről írhatnék. Hogy szép az idő és süt a nap és talán lassan már így is marad...végre. Vagy hogy tegnap végül is lefoglaltam az elmaradhatatlan éves balatoni nyaralásunkat? Vagy, hogy szombaton jól sikerült a családi ebéd, amire meghívottak voltunk? Vagy, hogy elültettük az összes bokrot és virágot, amit vettünk és még össze sem vesztünk? Vagy, hogy rengeteg porcsinrózsát

google

  szórtam el mindenfelé (vagy ahogy még ismerhetjük kukacvirág) meg törökszegfűt 

google




és ezt a fajta kerti szegfűt?

google
vagy, hogy még ott vannak a kardvirág hagymák, amiket még el kell ültetni, de nem találtam ki még a helyüket? Vagy, hogy még megyek a kertészetbe, mert kellenek még bokrok és az udvar árnyékos részébe valami zöld? Lehetőleg minél több. És eper. Nagy szemű és folyton érő.
Hogy csináltam nagyon finom két fajta pizzát, teljes kiőrlésű lisztből az egyik a gyerek kedvence sonkás, ananászos a másik meg tonhalas, pfefferonis, sok sok olívabogyóval és sajttal a tetején? Vagy, hogy vettem zöld és fehér spárgát is, roppanósra főztem és hollandi mártásba tunkolva ettük vasárnap? És az milyen finom már! 
Vagy, hogy alakul a kert és ma a férjem elment venni magas nádat az udvarba a sajnos elköltözött (tudjátok, akit az unokája kitett) szomszéd néni oldala felőli kerítésre, mert tegnap kint voltak a fiatalok és kivágták az összes bokrot és gyümölcsfát ami eltakarta a két telket egymástól, erre most tök pucér az egész és végig belehet látni, pedig ott a medencénk és szépen körbevette már a zöld és így kis oázis volt, bár a mi oldalunkon azért még sok zöld van, de....hát akkor most eltakarjuk így. Mondjuk nem értem miért kell ekkora pusztítást végezni fiatal meggyfák és szilvafák között és szép virágos bokrokat kivágni? De hát ahogy sejtjük inkább kivágnak mindent csak hogy kevesebb legyen a munka...Mindegy. 
Miről is írjak? Hogy a gyereket három napig hagytam tanulás nélkül és lógathatta a lábát, mert a három nap neki is megjár?  Vagy, hogy olyan sokat jár a fejem mostanában azon, hogy már nem annyira tetszik a minden legyen régies, hanem kicsit a modernebb dolgok is érdekelnek a lakberendezésben? Persze finoman, inkább kiegészítésül a többi mellé...de hogy nem feltétlenül a minél "kacatosabb" kinézetű, annál jobbhoz vonzódom mostanában? Pár apróság talán elég belőle. Hogy egyre jobban kedvelem a szürkét a türkizzel és az olyan megfoghatatlan kékes, zöldes színnel? Talán , mint ez és ez vagy a kettő között valahol....

forrás

forrás

Vagy miről írjak?  Hogy meglepően az összeszokás most elég gördülékeny nálunk....mire hozzászokunk végleg már ismét külön leszünk. De most elvagyunk. Hogy hétvégén sokat feküdtem kint a napon és nem érdekelt, hogy később állok neki a lakásnak. Hogy kicsit lazább vagyok talán, mint pár hete voltam...Hogy szombaton felkeltem reggel hatkor és futottam hat kilométert és olyan, de olyan jó volt? Végre újra önmagam voltam és szeretném, ha ez így is maradna. 
Miről is írjak? Ezek olyan hétköznapi dolgok voltak. Tulajdonképpen nem történik semmi új velem, velünk....élünk.


Megjegyzések

  1. Mi meg most irtottunk nádat. :D Szépen takar, gyorsan nő csak elég agresszív és kordában kell tartani. A susogása mondjuk elég balatoni hangulatot ad, de mi a kisbaba miatt döntöttünk főleg úgy, hogy nád nem lehet a kertben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, nálunk is van a kert egyik sarkában. Hát nem gondoltuk volna, hogy ennyire megnő :D

      Törlés
    2. Jaj ez nem olyan nád, hanem az a nádkerítés vagy mi, azt rakjuk most fel :)

      Törlés
    3. Igen, sok kertbe benézek, ahol "fiatalok" laknak, ott leginkább fű van, gyerekjáték és más nem igazán... és igen, talán hogy ne legyen vele gond, és munka. Talán ők csinálják jól? (sosem tudnék csupafüves telken élni... ) ki tudja?
      Talán kiolvasható néha nálam is a blogból, hogy kb. ugyanez... unom a régies berendezést, van a vintage-nak egy letisztultabb, üdébb és modernebb része, vagyishát talán úgyis tudod, mire gondolok, és nekem is inkább az jönne be...
      Itt amúgy még mindig túlélésre gyúrunk, mármint időjárásilag, igaz, süt a nap, az is valami, de hideg van, és a szél örökké fúj... eh :(
      Örülök, hogy jól vagytok EGYÜTT. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezekről mind-mind írhatsz...-) Nekem is nagy kedvencem mostanában a türkiz (a kék mindig is az volt), és igen, én is kedvelem a régiest, és a nem nagyon modern is bejön... és szerintem a régies nagyon jól megfér a modernnel, annyi ilyent lehet látni-) Aztán sztem írhatnál az olvasásaidról is... jók ezek az ajánlók, de igazából az lenne az igazi, ha a tiéd lenne, olyan, amit már olvastál... és ha más is, akkor lehetne beszélgetni róla-) Meg jöhetnek receptek, mindenféle jó kis praktikák is-) Szóval bármiről-))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése