Most nem tudom azt

mondani, hogy cammog az idő, mert hiphop elmúlt ez a hét is és itt az utolsó dolgozós nap. Holnap pedig irány fővárosunk, remélhetőleg az idő is jó lesz. Nagyon jók szoktak lenni ezek a kirándulások, elsősorban gyerekeknek szervezzük az utat, de megmondom őszintén most még valahogy nem várom. Valahogy nincs kedvem holnap korán reggel (4 óra körül) kelni és ötkor útra indulni. :/ A héten minden nap nehezen keltem fel, álmos voltam és az első fél órában nyűgös. Aztán persze rendben lett minden, de tényleg csak heverészni lett volna kedvem az ágyban. Áh ez a hét valahogy nem az én hetem volt.
Aztán az előbb belenéztem a tükörbe, nem kellett volna. Nyúzott vagyok és pár napon belül megint festeni kell a hajam és nem ártana fodrászhoz is menni ismét. Én nem tudom kinek hogy, de nekem valami eszméletlen módon nő a hajam (és mindenkinek a családban) és sűrű, erős. 
Amúgy tegnap csináltam egy nagyon finom székelykáposztát, jó sokat, így a férjemnek holnapra is marad ebédre. Vettem finom epret, Kiskorú be is falt egy jó nagy tányérral, én meg ma a chia pudingomat tuningolom fel vele.
Egész jól megy az ésszel eszem programom, kevés szénhidrát és sok sok zöldség és gyümölcs és én nem tudom mi van velem, de a kígyóuborkát úgy nyelem, mint kacsa a nokedlit. Most azt kívánom minden nap a reggelimhez, ami most egy teljes kiőrlésű zsemle, rajta laktózmentes vaj, sajt és rengeteg uborka, de tényleg egy fél uborkát is megeszek hozzá. Ja a laktózmentes vaj nem véletlen, a tejet már évek óta én sem bírom meginni, mert mindenféle görcseim voltak tőle, így még kávéba is laktózmentes megy és próbálom leredukálni a tejes dolgokat. Hálisten már mindenből van laktózmentes változat, így nem nehéz. Érdekes módon viszont a túrótól, kefirtől, joghurttól semmi bajom. Egyelőre.
Ebédre általában valami fehérje, salátával vagy főzelék, de hétfőre rendeltem egy update ebédet, igen. Már annyi mindent hallottam róla, jót is rosszat is, gondoltam kipróbálom, hogy a saját ízlelő bimbóimon érezzem tényleg milyen is. Eddig, ha nem vittem ebédet akkor vagy a kórházban ebédeltem - ami az utóbbi időben csalódás volt - vagy rendeltem valami ételkiszállítótól, de megmondom őszintén amit ők fitt ebéden értettek sokszor, az minden volt csak az nem, ráadásul választék sincs nagyon, mindig ugyan az. Mondjuk ilyen téren is meg van lőve ez a kisváros, ahol dolgozom, mert amúgy sincs sok ételkiszállító cég. Az update ebéd meg annyi, mint akiktől rendelni szoktam, így egy próbát megér nekem, lesz ami lesz. 
Vacsora az tojás, túró, zöldség, virsli vagy valami hasonló dolog a lényeg, hogy a szénhidrátot vacsoránál már rendesen el kell kerülni.
Bárcsak ezt a rendesség dolgot a futásnál is tudnám írni, de sajnos az megint csak elvétve van, mert a férjem autója még mindig nincs kész, így azt hogy én reggel fél ötkor kelek és fél hatkor már indulok futni, ahogy minden tavasztól őszig eddig csináltam egyelőre még el kell felejtenem, mert kivitelezhetetlen, hogy elmegyek aztán megint hazajövök, hogy a gyereket elvigyem az iskolába. :( Bár lehet, hogy egyszer megpróbálom hátha összejön.
Megrendeltük a tóba a fóliát, geotextilt, ültető kosarakat, 8-10 munkanap mire tudják szállítani, annyi megrendelése van a cégnek akit találtunk a neten. :( Úgy hogy most várakozó állásponton vagyunk a tó kiásva, ahogy véglegesen szeretnénk, viszont több mint 7000 ft-ot spórolunk meg, hogy neten rendeljük úgy hogy kivárjuk.
Kiskorú két szuper dolgozatot is írt matekból, bár szerintem ez már nem befolyásolja az év végi jegyét csak bebiztosítja, de akkor is ennek nagyon örülök.  Amúgy még mindig nem vagyok híve annak, hogy akkor írjanak a gyerekek "rettenetesen" fontos dolgozatokat, amikor már fáradtak, itt a nyár, jó időben ücsörögnek a meleg teremben és minden jár az eszükben - nyár, nyaralás, pihenés - csak az nem, hogy koncentráljanak és figyeljenek. Inkább lenne több év közben. Én sem igazán szeretek nyáron bejárni a munkahelyre, hát még ők. :) 
A kertben meg most elkezdtek nyílni a bazsarózsák, most éppen ezek vannak soron van belőle öt hatalmas bokor. A kép telefonnal készült nem sikerült nagyon sajnos, majd géppel csinálok másikat. Szedtem belőle egy hatalmas csokorral a nappaliba annyira szép telt virága van de szerintem akkor a legszebb, amikor még csak félig van kinyílva.








Megjegyzések

  1. Hajhoz annyit, hogy nagyon őszülök és nagyon gyorsan nő a hajam. Így három hetente festetni kell mert ott virít kb másfél centu hófehér haj.35 évesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem voltam harminc, mikor elkezdtem őszülni :( Nálunk mindenki így van a családban, úgy látszik ez örökletes. Akkor meg még inkább előjött ez, mikor megszületett a gyerek, azóta tényleg rohamosan őszülök.

      Törlés
    2. Nálam 18 évesen kezdődött.

      Törlés
    3. A hajamat most már kèthetente kell festenem. Az első ősz tincsem tizennègy èvesen jelent meg, mostanra hófehér a hajam kilencven százaléka. Ennek ellenére sűrű, gyorsan nő. 😃 Az update ebèdet a fèrjem ette egy időben, ízlett neki, jól is lakott vele mindig. (A káposztasalátájuk valami isteni finom)

      Törlés
  2. Én mostanában, az utóbbi fél évben kezdtem el látványosan őszülni, addig a festést - pontosabban bemosó - inkább a csillogás és szín miatt volt... hát most már nem. Örülj neki, hogy ilyen a hajad, én a másik felével küszködök, hogy megy el, irtó kevés van, és rettegek nagyon a gyér hajtól, ráadásul arra áll rá a szemem, direkte azt figyelem már - pedig nem is akarom... - hogy mennyi idősebb nőnek látszik naggggyon a fejbőre... és én is afelé megyek :(, bár most talán kezd látszani a vitamin és a direkte erre való sampon hatása.... Szóval inkább örülj a szép sűrű és gyorsan növő hajnak!!!:)
    Jó lesz az a holnapi kirándulás!!! tuti... én is mennék már valamerre. Húz ez a jó idő:)
    A bazsarózsa meg csodás - a templomkertben van nálunk ilyen, onnan szoktam hozni egy csokorral, és majd ősszel szeretnék kiszedni , hogy otthon is tudjak elültetni.
    A suliban nálunk is ez van, most húznak bele.....

    VálaszTörlés
  3. Én fodrászhoz járok, és bizony a jó kis öthetes ciklus már nem elég, a harmadik héten már látszik a töve. Olyan régóta festetem, hogy elég soká esett le a tantusz, mennyire ősz a hajam. Most már ha nem takarnám el a festékkel, szerintem az egész olyan lenne.
    Jó utat nektek mára! Mi is utazunk, csak ellenkező irányba.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése