Na most kérek egy kis

drukkot, mert bent van a kiásott mederben a geotextil és jó lenne, ha ma is elkerülne minket az eső. Legalább addig, amíg erre rákerül a tófólia, a vízforgató, aztán tele lehet tölteni vízzel, köré vettünk mindenféle kavicsot, köveket hoztunk innen onnan, laposakat, kereket, formátlant. Ki lesz alakítva egy kis csobogó, nekem fogalmam sincs hogy fog működni, pedig a férjem elmagyarázta hogyan csinálja, de azt nekem inkább látnom kell, akkor tudom. A pergola lábánál a betonozott rész készen van, jól meg is kötött, ha kész a tó jöhet a faanyag. :)
Ma el kell mennem a gyerek szobájához festéket venni. Az, hogy maradunk a Poli-Farbe Platinumnál biztos, annyira jól bevált a festék, gyönyörű színekben van, gyorsan szárad és könnyű vele dolgozni. Szerintem szinte az is száz százalék, hogy marad az eddig jól bevált jácint szín, ami most is fent van három falon nála. A negyedik világoszöld és azt én szívem szerint átfesteném vagy ugyan erre a jácintra vagy valami barnás, bézses árnyalatra, de a gyereknek a zöld kell. Ez annyira nem fog menni a bútorhoz vagy legalább is én most ezt nem látom magam előtt, hogy jó lenne de mindegy, neki a kedvenc színe én meg nem vitatkozom. Majd amikor be lesz rendezve akkor én is látni fogom milyen.
Ma tíz órától egyedül leszek a munkahelyen, mindenki valahol, ki szabin, ki ügyet intézni. Szeretek egyedül lenni, csend van, nyugalom, kevés mozgás jobban lehet dolgozni.
Én is nagyon várom már a szabadságot, először június végén megyek el egy hétre, mikor Fenyvesre megyünk. Remélem jó idő lesz, ha nem akkor a kardomba dőlök, mert nem szoktunk ilyen korán nyaralni, most leginkább a férjem korai indulása miatt döntöttünk így.  A gyereknek még kell keresni valamilyen nyári tábort, kettőt legalább, hogy ne itthon ücsörögjön a négy fal között és nyomkodja a kütyüjeit. Egyet már találtam is a siklósi várban egy kézműves tábor, jó programokkal, háromszori étkezéssel. Természetesen húzza a száját, de nem érdekel. Ebből nem engedek. Egyszer volt itthon sokat, tábor nélkül, számítógéppel, ps3-al, mindenféle kütyüvel, hát soha többet. Szóval táborok keresése, körbe kell járnom a sulit is, mert kint vannak a lehetőségek én pedig eddig még csak átfutottam őket. Leginkább július második felére kellene valami és augusztus közepéig, mert augusztus közepétől szeptember elejéig megint otthon leszek. Hallelúja! 
Tegnap kipróbáltam a rendelt update ebédemet, rántott csirkemell kókuszos panírban és cheddar sajtos zöldségköret volt. Azt kell, hogy mondjam engem meggyőzött. Finom volt, írtó sok, jó ízű, nem ázott el a hús és már reggel nyolcra hozta a futár. Ma lesz egy bakonyi szeletem, azt pedig a nokedli miatt rendeltem, kíváncsi voltam az egyes kódú szénhidrát szegény lisztből készült tészta ízére.  Nem fogok ezen élni, de már annyi helyről hallottam rosszat és jót, hogy a saját számmal akartam megtapasztalni milyen az étel. Mellesleg hozzánk kb. 150 ft-al kevesebbért hoznak ki bárhonnan egy második menüt, szóval árban sem volt szinte más, mint ahogy időnként, ha a kapkodásban nem vittem ebédet, rendeltem. Egyébként én fél egykor ettem meg tegnap a rendelt ételt és vacsorára semmit sem ettem csak egy update túró rudit, mert annyira tele volta még mindig, hogy nem voltam éhes.
A munkahelyre meg szeretnék vinni a rengeteg kinyílt pünkösdi rózsából, el ne felejtsem mikor állok ki a kocsival. Frissen szeretném leszedni.





Megjegyzések

  1. A zöld sztem megy ahhoz a barna bútorhoz, de én pl. a lilát nem tudom hozzá elképzelni. No de nem az én szobám:)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is minden ezzel a festékkel lett kifestve :), és én is nagyon szeretem, mert volt már, a régi lakásnál, hogy ugye én gurítottam át a szobát... és ment. Azért olyan izgis az ilyen rendezkedés, ugye?:)
    Tegnap én is hoztam be virágot, rózsát - ide úgysem hoz soha senki más... evvvvan, megszoktam.

    VálaszTörlés
  3. Biztos nagyon szép lesz zölddel is! A választott bútorok is nagyon tetszenek:) A Norbis kajákban van valami, amitől tényleg nem éhezel meg, én is bírom őket:)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanígy voltunk a táborkérdéssel, erre mit választottunk? Egy kütyütábort. :) Jó, lesz két hét sporttábor meg egy hét iskolai ÖKO tábor is, és lesz egy-két hét családozás nemPesten, de gyanítom, kütyüzés is bőven lesz. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése