Nem volt szívem

elrakni szegény nyuszkót húsvét után. Eddig a polcon csücsült, de már azért kezdett zavarni, hogy csak úgy van magában, mert a többi húsvéti dekorációt már elpakoltam.
Tegnap mikor takarítottam egy kósza ötlettől vezérelve - és mert elhervadt az a kis virágcsokor, ami itt volt napokig - beraktam a kaspóba. Most csak a feje látszik ki és onnan kukkol, olyan kis vidám így, hogy pár napig amíg nem találok ki valamit mi is kerüljön a helyére biztosan marad. :)



Megjegyzések

  1. Sokszor megnéztem már, mert mindig megnevettet. Ott kellene maradnia egész évben. Karácsonykor is :-D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is vannak dísztárgyak, amik ünneptől, évszaktól függetlenül kint maradnak a vidámságuk miatt. :)
    (jajj de furi nekem még ez az új blogkinézet.. )

    VálaszTörlés
  3. Jók ezek az újraértelmezős dolgok. Nyuszit engedd nézelődni. :D
    Van az irodában egy pici plüssbarim. Húsvét környékén kaptam. Decemberre szokott kapni pici Mikulás sapkát . :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése