Olyan szinten van

elegem az időből, hogy nagyon. Itt ülök a munkahelyemen és megint sötét van, mintha november lenne, dörög és pár perc, leszakad az ég. Az éjjel végig vihar volt és már félek is tőle. Ezek már nem olyanok, mint régen, hogy esik és fúj a szél, ezek már nagyon erős széllel jönnek, hirtelen és mintha valami függetlenség napja film forgatásában érezném magam. Rettenetes utálom és félek is tőlük, főleg mikor a férjem nincs itthon nyáron. Nagyon szélsőséges lett az időjárásunk, nekem mondhat bárki bármit, hogy régen is volt ilyen. Nem, nem volt. Ennyire nem. Ráadásul idén tele van minden gyümölcsökkel, rengeteg kajszi van a fákon, fejben már elraktam egy csomó lekvárt, mert ez a család egyik kedvence, főleg a gyereké és nem szeretném, ha idén megint nem tudnék. Két évvel ezelőtt tudtam utoljára saját fáról, saját gyümölcsöt elrakni, mert annyira szar volt az idő. 
Tegnap hosszas vacillálás után be is fűtöttem, bár előtte megfogadtam hogy ennyi én októberig be nem melegítem a házat, jöjjön már a jó idő, de muszáj volt. Egyrészt nem akarom, hogy a gyerek megfázzon, másrészt addig jó, míg az ember nem ül le a fenekére, mert addig mozog, de filmet nézni, olvasgatni, zenét hallgatni már nem vidám a hűvös lakás. 
Most semmihez nincs kedvem, leginkább kint lennék olyan sok mindent csináltunk a kertben, a férjem készített bontott téglából egy nagyon klassz magas ágyást, ültettünk bele sok virágot, azok később búnak ki, meg bokrokat, kis színes gombákat is raktunk bele kerámiából a kalapjuk ha fúj a szél bólogat, olyan helyesek, raktunk bele szép sziklákat...majd lefényképezem. Elakarta kezdeni a terasz mellé megálmodott  - szintén bontott téglából építi majd- fűszeres kertet, de hát ebbe a fos időben nem lehet csinálni semmit. Talán majd 24-től kezd jó idő lenni, az az igazi meleg, 25 fok körül és attól még feljebb ha hinni lehet az előrejelzésnek. Sose lesz nyár :( Igen, már sürgetném olyan hosszúnak érzi az ember már az elmúlt telet ezzel a sokszor semmilyen időjárással.
Visszafele számolok már a szünidőig. Nagyon várom már, hogy a gyerek otthon legyen, pihenjen, sokat aludjon, játsszon, mozizzunk, menjen a barátaival ide oda, táborba, fagyizni....hogy végre ne csak a rohanás legyen, a siessünk, igyekezz, öltözz, reggelizz......hanem minden nyugiban, szépen, ráérősen.  
A férjem autója még mindig nincs kész, mert nem az a baja, amire mindenki gondolt eddig, úgy hogy ma elment a szalonba, jobb híján. Gondolom egy rahedli pénz lesz, ha egyáltalán megtalálják a hibát, de már nem érdekel az sem, csak végre okoskodják ki mi a franc baja lehet. Aztán lehet ősszel lecseréljük, amíg még van értéke, mert az autó pont nem a tartósan tartja az árát kategória. Én meg nem akarok gyomorgörcsöt kapni ha elindul vele.
Hétvégén anyák napja, vasárnap futkosósra vesszük a dolgot, hogy mindenhol ott legyünk egy kicsit.
Ma korán végzek, matekra sem megyünk csak gyorsan beszaladok a boltba kenyérért és remélem lesz eper, mert tegnap nem kaptam és annyira szerettem volna egy turmixot csinálni. Az evés az sajnos most két napja nem a legjobb, már ami a ch-t illeti. Össze kell kapni magam. Ráadásul futni sem jutottam el a hülye idő miatt, remélem hétvégén azért legalább egy nap jó - vagy jobb - idő lesz.  Holnap suli Kiskorúnak, én meg addig nézelődöm, hátha kicsit jobb kedvem lesz tőle. Most olyan....semmilyen. Ez a bejegyzés meg egy jó nagy semmi lett, hát ez van, ha nem történik igazán semmi. De néha a semmi is pont elég. (főleg a sok összejött dolog után)






Megjegyzések

  1. Itt is lopva palántázom és kapálok.... nálunk nem lesz barack, úgy néz ki, tavaly volt....
    24-től lesz jóidő????? nemáááár....
    Töksok jó dolgot csináltatok... és várom a fotókat :)

    VálaszTörlés
  2. Látom, nem csak én félek már a zivataroktól. Persze, hogy sokkal durvábbak mint régen, szedi le a háztetőket, fákat tép ki, szinte kivétel nélkül mindig jéggel érkezik, nullára leverve mindent. És védekezni sem lehet ellene, csak rettegni és várni, hogy minél hamarabb lecsengjen egy-egy zivatar. Az éjszakai viharokról meg nem is beszélek, na az végképp kikészít.

    Bizony, annak a kajszinak sokat kell még kint aludni ahhoz, hogy lekvárt tudj belőle csinálni, de reménykedj, hogy megússza a nyári égzengéseket és tudsz eltenni bőven.

    Kíváncsi vagyok én is a magas ágyásodra, biztos jól néz majd ki, ha benövik a növények.

    VálaszTörlés
  3. Tami, mi is fűtünk, s ahogy elnézem a környéken lévő házakban is. Ez egy ilyen tavasz. Készülünk kirándulni egy hétre, északra, mondtam, hogy viszek egy bőrönd téli holmit. S lehet, hogy ott is fűteni kell esténként, tán ott még jobban. Egyébként a szél felénk is nagyon kitesz magáért, sajnos.

    VálaszTörlés
  4. Itt meleg van és napsütés és kék ég....Miskolc:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése