Reggel úgy ugrottam

ki az ágyból, hogy azt sem tudtam hol vagyok. Olyan mélyen aludtam, hogy a telefonomra ébredtem, amit nem szeretek, mert az azt jelenti, hogy nem pihentem ki magam. 
Az idő is erőlködik most, látom ahogy kinézek az ablakon, hogy valami fény dereng a felhőkön túl, próbálkozik kibújni a nap.....nem tudom sikerül e később neki? Megint rossz idő volt tegnap, pedig gyönyörű napfényre és melegre ébredtünk, aztán délután leszakadt az ég, még a jég is esett - fogalmam sincs megúszta e a sok gyümölcs, még nem mentem ki a hátsó kertbe megnézni - és lehűlt a levegő. Megint hűvös lett a lakásban. Utálom, tényleg nem tudok más szót már mondani rá, ezt a naponta változó időjárást. :( Az még csúcs lenne, ha egy ilyen felhőszakadás majd szombaton érne el minket. :/ Csütörtökön megvesszük előre a vonatjegyeket  illetve a hely jegyeket, mert amúgy ingyen utazunk hála a munkahelynek, így szombaton reggel még azzal sem kell foglalkozni. A gyereket nem tudom hogy fogom felkelteni korán, fél öt körül....na az lesz a legnehezebb dolog.
Tegnap megnézte a férjem a tófóliát és remélem ma meg is rendeli. Vártunk már március óta az adó visszatérítésére -  Ausztriában nincs meghatározva, hogy 30 napon belül vissza kell, hogy utaljanak ott akkor küldik, ha "rá kerül a sor"- szóval már éppen ideje volt. A férjem - meg sokan mások is akik így dolgoznak, mint ő - úgy adózik kint, mintha 12 hónapot dolgozna, tehát többet fizet be, mint amit ténylegesen kint van, ezért lehet visszaigényelni a túlfizetést. Ez ilyenkor nyár előtt nagyon jól jön, meg hát minek maradjon a kinti ország kasszájában? 
Még el sem indultam dolgozni, de már a délután várom komolyan. :)  Én nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez olyan nyögve nyelős, amikor lassan beköszönt a nyár. Legszívesebben itthon lennék őszig és kerteznék, lakást szépítgetnék, kirándulnék, lekvárt főznék, befőttet raknék el a családnak.....szóval itthon nyugiban jól meglennék. Gondolom a gyerekek is egyre nehezebben ülnek az iskola padban. A melóhelyen nyugi van, nem vagyok elúszva, csinálom a dolgokat, napra készen vagyok, úgy hogy nem kell megszakadnom. 
Tegnaptól megint bekeményítek az életembe, már ami az étkezést és a sportot illeti, mert kicsit elkanászodtam, de ezt betudom a nőcis napoknak. :/ Szóval most kalóriabázisozás és megnézem hogy mit mikor és mivel, sokkal több gyümölcs és zöldség - ezzel nem lesz baj - és sokkal kevesebb szénhidrát. Komolyan mondom már a tegnapi nap is jobban éreztem magam, mikor még teljes kiőrlésű kenyeret sem ettem. Helyette volt grill sajt, tonhalkrém két szelet puffasztott rizs, paradicsom, uborka, reggel kefir, smoothie, banán....szóval csupa egészséges és könnyedebb étel. Ma is így lesz - és reményeim szerint megint egyre többször - ma ananász és eper reggelire, ebédre grill sajt és vegyes saláta, paradicsom, uborka, jégsaláta, kapros joghurtos saját öntettel, aztán pár szem kesudió és joghurt uzsonnára, vacsora meg körözött az elképzelésem szerint. Ja és reggel be kell szaladnom a boltba, hogy vegyek ásványvizet. Kóstoltátok már a Visegrádi vizet? Lehűtve annyira jó, de tényleg. Tudom, hogy röhejes, hogy egy ásványvíz ízére az ember azt mondja, hogy finom, mert hát víz...de ennek olyan az íze, mintha frissen a forrásból inna az ember. Nekem ez a kedvenc ásványvizem. Sajnos nálunk nagyon kemény a víz és bár az íze nem rossz én inkább forralom és úgy hűtöm le. A múltkor belenéztem a vízforralóba....szinte fehér volt a víz forralás után. A kávéfőzőbe is ezt rakjuk inkább a forralt, kihűlt vizet, mert pillanatok alatt vízköves lenne szerintem. Az biztos, hogy az új mosógépet is többször fogom tisztítani, vízkőteleníteni, többször fogom ecettel átmosni, ahogy a mosogatógéphez is mindig veszek tisztító folyadékot, hogy ne legyen baj. 
Na, összekapom magam jól itt ragadtam a gép előtt, lassan keltenem kell Kiskorút és indul a nap.
 






Megjegyzések

  1. Nálam fordítva van, én olyan szinten rühellem a nyarat, hogy szeretném ha nem lenne vagy átalhatnám. Utálom a meleget, az izzadást, hogy nem lehet kint megmaradni, nem lehet normálisan felöltözni, aludni, az ember ragad hozzá mindenhez, és gyakorlatilag semmit nem lehet csinálni, amit muszáj, az meg kínszenvedés a meleg miatt. Fujj:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák. Szerencsére :D

      Törlés
    2. Ez már igaz:)
      Nekem vhova Skandináviaba kellett volna születnem :(

      Törlés
    3. Mondjuk az nekem is bejön, nyár ide vagy oda. :)

      Törlés
  2. Mindegyik időszakban, vagy évszakban van valami, amit nagyon szeretek :) (kivéve a szürkeséget, ha sokáig tart.... amúgy annak is megvan a maga kis begubózós jó hangulata) Tami, én most minden este hullahoppozok, meg valami egyéb hasizom és fenékgyakorlatokat nézek, hogy mi legyen...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése