Végre péntek

kellett ez már. Egész héten nyomott volt a hangulatom. Nem sok mindent csináltam itthon ebből kifolyólag. Elengedtem a dolgokat. A lakásra már nagyon ráfér egy alapos takarítás, porcicák szaladgálnak mindenhol és a gyerekszobának is neki kellene már állni, mert a jövő hét végén érkezik a bútor. Semmi kedvem nem volt se normálisan takarítani, se rendesen főzni. Talán ha kétszer álltam többet a konyhában, mint amit amúgy szántam volna rá. Egyszer lecsót csináltam egyszer pedig zöldborsós csirkemellet. Ha jól emlékszem, mert összefolynak a napok.  Legtöbbször kint voltunk az udvaron, készült a tó (még nincs kész teljesen) a kertben voltunk, ültettünk, pihentünk. Mint tegnap kiderült (lejárt az éves alkalmasságim a munkahelyen, jött az üzemorvos) többet kellene ezt tennem. Tegnap megint magas vérnyomást mértek nekem, pedig semmit sem éreztem. Nem voltam rosszul, nem voltam ideges - legalább is én nem éreztem -  szóval semmi jele nem volt és még is. Most azon gondolkodom, hogy vajon hányszor van ez, amikor nem is tudok róla? Ma reggel nem ittam kávét, majd ha beérek megyek egy vérnyomás mérésre. Az mondjuk nagyon "klassz" lesz, ha most "vénségemre" bolondul meg az egészségem, mert nekem tényleg soha semmi nagyobb bajom nem volt. Kicsit megijedtem azért.
Ma péntek, rövid nap lesz a munkahelyen, fél háromig dolgozom szokásosan. Gyorsan elszaladunk a gyerekkel a korrepetálós matek tanárnőhöz, vettünk neki ajándékot a segítségéért, aztán benézünk a szüleimhez, mert nekik meg levendulát vettem. Aztán beszaladok a boltba, veszek krumplit, tejfölt, uborkát. Rakott krumplit tervezek itthonra, uborka salátával. Délután mosnom kell és takarítanom is most már tényleg. A fiúknak foglaltam helyet este hétre moziba, én pedig a házimunka után végre befestem a hajam, már nagyon nagyon rám fér. Utána pedig megnézek pár részt valamelyik sorozatból vagy olvasok pihenésképpen. A kertben minden beindult, beérett az első korai meggy, hétvégén lehet lekvárt főzni. (na, ezért annyira nem rajongok) rengeteg cseresznye van már, ropogós, édes, lédús, olyan jó kimenni és frissen leszedni a fáról. Érik az eper, idén nem sok, mert a nagyját kiszedtük,mivel már öregek voltak a tövek, de ősszel majd telepítünk újakat. Viszont tudok annyit szedni, hogy egy epres mascarponés, babapiskótás süteményt összehozzak belőle.  
Szombaton délelőtt a gyereknek még suli Pécsen, nekem meg valami nyári futkosós cipőt kell nézni, valami balerinát vagy hasonlót, mert ami van azt már csak a szentlélek tartja össze tegnap vettem észre, hogy az oldala kikopott már teljesen, éppen csak nem lukas. Még jó, hogy vettem a tornacsukát, de valami "rendes" is kell. 
Amúgy meg kivagyok akadva, mert a gyereknél végképp kiderült, hogy nem mennek sehova kirándulni, még egy reggel megyek, este jövökre sem, egyszerűen lusta a tanárunk, nem szervez semmit, nem mondja hogy segítsünk, egyszerűen leszarja. Tényleg nem tudom mire fizetjük alsós koruk óta a rengeteg osztálypénzt, mert nem voltak még ott alvós kiránduláson, pedig azért egyeztem bele én is, hogy havi x ezer forintot fizessek, mert az volt a duma, hogy drága a busz.  Hát igen, annyira drága, hogy eddig nem is béreltek,mivel nem kellett. Azt megfogadtam, hogy én jövőre az első szülőin erről el is mondom a véleményem és nem is vagyok hajlandó se többet fizetni, mondván hogy ballagás, se ennyit, mint most. Osszák be ami van és kész. Alig várom már, hogy év vége legyen. 
Amúgy meg azon gondolkodom, hogy elmegyek egy hét táppénzre. Annyira kimerültnek érzem magam és a vérnyomásom most még meg is ijesztett.

Megjegyzések

  1. "Van Isten...." - ezt Mucus mondta reggel, mikor megállapítottuk, hogy péntek van :):):).
    Fogalmam nincs, mitől lehet a magas vérnyomás :(. Nem is tudom, mit mondjak, a kivizsgáláson derüljön ki, hogy mitől van, vagy pont hogy inkább semmi sem derüljön ki.
    Én is iszonyat fáradt vagyok.... és annyi dolog lenne, azt sem tudom, hova kapjak...
    Nem mennek osztálykirándulni....??? és a többi szülő mit szól az ofő ilyen hozzáállásához?? (egyébént én is ki vagyok akadva a mi ofőnkre, több okból is.... )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most mérték itt a kórházban. Ez a változó korral is járhat, vagy pedig a stressz. Mondjuk stresszből van elég, még mindig fogalmuk sincs mi lehet a férjem kocsijával, éppen az előbb beszéltünk a szerelővel. Nem tudjuk mi lesz, használható lesz e vagy kell vennünk egy másikat :( :( :( Ráadásul mint írta annyi minden összejött januártól áprilisig, hogy lehet ez is belejátszik. Majd méregetjük itt is, otthon is. Lehet még is csak elmegyek egy hét táppénzre, hátha a nyugalom segít. Csak most majd a futásra is figyelnem kell, mérni előtte utána :(

      Törlés
  2. Dehát a tanulmányi kirándulás a tanterv része, vagyis kötelező, akkor mi az, hogy nem mennek? Mi idénre egy igazán rettenetes ofőt fogtunk ki, az égvilágon semmilyen kötődés nem alakult ki közte és az osztály között, de egy egynapost még ő is képes volt összehozni, és azon túllépve a saját árnyékán, viszonylag gyerek-kompatibilisen viselkedni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz. Lett volna egy kirándulás, sétálós de akkor esett az eső. Azóta meg nem sikerült neki semmit összehozni. Sajnos amilyen jól indult ötödikben és amennyire örültünk neki, hogy ő lett az ofő most annyira más lett :( :( Szerintem a többiek is úgy vannak vele, hogy már legyen vége az általános iskolának és kezdődjön valami új, hátha az hoz valami pozitiv változást. Hoz? :( ki tudja.

      Törlés
  3. Hát, ez nem hangzik valami jól. :-( Egy egynapos kirándulást csak össze lehetett volna hozni. Akkor hol van az a sok pénz, amit beadtatok? Többezer forint havonta??? Mi egy ezrest adunk, és jut év végén könyvjutalomra, meg apróságokra is (pl. gyereknapi fagyizásra).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése