Csütörtök óta

vagyok itthon és csütörtök óta nem álltam meg 10 percre. Na jó, azért aludtam is minden nap kb. 4 órát. A bútorokat elhoztuk, de előtte még festette a férjem a gyerek szobáját. A bútor elhozatalának reggelén is még mindig festett a férjem, aztán elment a cuccért, 11-kor ért haza a teherautóval és akkor álltunk neki összerakni. Na, kb. mint a lego. Este nyolckor hagytuk abba, akkor még maradt vissza másnapra egy elem és egy polc. Ahogy elvittem a gyereket a suliba, mindjárt nekiálltunk egy órára készen is lettünk, gyorsan felporszívóztam, felmostam és akkor kezdtem el bepakolni a szekrényekbe, majd jött a sarokgarnitúra és a dohányzóasztal összeszerelése is. Csak ezután tudtam nekiállni a hálónknak, abba volt bezsúfolva minden, ami kijött a gyerekszobából ( péntek reggel a gyerek két sulis könyvét is a takarónk alatt találtam meg :D ) de végül azért este 7-re az egész lakást rendbe tettem, port töröltem, felmostam, a szőnyegeket kicipeltem az udvarra és a férjem által készített porolón egyenként kiporoltam őket. Ah, az de jó munka!! Többször kellene megtennem, egy nagy vastag baltanyéllel szoktam ütni, a karom izmosodik én pedig minden feszkóm levezettem rajta :D Aztán be a medencébe, olyan jó volt a hűs vízben elmerülni, mint szauna után. Nagyon elfáradtunk mind a ketten a férjemmel, de olyan jó a végeredmény! A gyereknek az arcát látni kellett volna, annyira tetszik neki minden, érdemes volt belevágni ebbe az egészbe. Ráadásul annyira jó, hogy nincs elől semmi, mindent elnyel a nagy ágyneműtartó és a szekrénysor négy alsó hatalmas fiókja, valamint számtalan polcai, amik közül még jó pár üres is, mert nincs mit beletenni. (még :D ) Jó választás volt, én azt mondom. 
Most megy a mosógép, mert már fél ötkor felébredtem aztán "unalmamban" elkezdtem mosni, mert azzal nem végeztem tegnap. A suliba indulás előtt még lesz időm kiteregetni is. Bepácolt húst vettem elő a fagyasztóból, remélem mire hazaérünk (11 körül) felolvad és kisüthetem. Mellé csinálok petrezselymes krumplit és uborka salátát. Anyósomat hozom ki hozzánk mikor jövünk haza, itt ebédel, szedünk meggyet és cseresznyét, hogy ő is eltudjon rakni. Mi már elraktunk nagyon sok meggy és eper lekvárt, befőttet nem szoktam. Ezután sorban elkezdenek majd érni az őszi és a kajszibarackok, a ribizli már piroslik, tele van az egres bokor is. :)
Ma remélhetőleg nem fog esni az eső (csütörtökön nagy felhőszakadás volt, kellett is a víz már a növényeknek) így lesz időm kint a kertben is tenni venni a rózsákról az elhervadt virágokat már nagyon le kell metszeni, hogy majd jöjjenek az új virágfejek. A muskátlikon is van pár levirágzott, azokat is illene már rendbe hozni. Aztán holnap és hétfőn már csak apróságokat szeretnék csinálni és pihenni, olvasni szeretnék és étterembe menni a családdal, mert az ma elmarad a családi program miatt.


Megjegyzések

  1. Hurrá! :) - Imádom a gyerek szobájában a hatalmas gardróbszekrényt, nekünk meg ez volt jó választás, nem bántam meg, hogy megvettük, detto - mindent elnyel.
    Hm, jó sokat melóztál te is :). Fú, de jó lehetett meló után fürödni egyet, nyugisan, otthon, ááááá.... !

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy ilyen jól haladtatok! Mi ezt a medence-dolgot elszúrtuk, nem gondoltunk bele, hogy ha hétközben felállítjuk, hétvégén már lehetne csobbanni is... így ma strandra megyünk.

    VálaszTörlés
  3. Ez a fajta fáradtság olyan jóleső tud lenni. 😃 Örülök az örömötöknek. Lesznek kèpek is?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése