Egyedül mentem

évzáróra. Tegnap a gyerek sikeresen a kórházunkban kötött ki, bicikli baleset. Hálisten nem olyan nagy, de azért na, volt vér meg fertőtlenítés, kötözés.....ez még csak a szünidő eleje. Mindegy, már jobb de inkább én mentem a suliba a bizonyítványt elhozni. Az igazgató már tudta mi történt, 21. század, internet. A gyerek leadta a drótot tegnap este az osztálynak és történetesen az ő fia is ide jár. :) Na mindegy a bizi megvan, rosszabb mint a tavalyi. Kicsit beszélgettem bent és hát a tavaly év végi jegyeivel bárhova felvették volna (csak a jegyei alapján) annyi volt az átlaga, de ugye most már idei év van és ezzel azért meg kell nézni mit írunk be. Szóval jövő első félévben muszáj lesz odatenni kicsit magát. Végül is van benne jó is, mert amit vinni kell az azért jó, egyből még jobbat is kapott mert négyesre számítottunk és meg van az ötös. Az igazgató szerint is több van ebben a gyerekben. Szerintem is. Nem baj, nem dőlt össze a világ, majd elrendezi az idő. Az átlaga 4-es, tavaly 4,5 volt, hát nem örülök, de az jó, hogy túl vagyunk rajta. Nem akarok emlékezni sem erre a szenvedős évre. :) Iszonyat meleg van egyébként. Komolyan, tegnap háromszor zuhanyoztam délután és ahogy kitettem a lábam a kertbe mehettem megint víz alá. A kajszifák ágait fel kellett támasztani botokkal, mert a sok baracktól már lelógtak és még nem is értek be. Nehezek, remélem nem fogja egy vihar letörni őket. Egyébként meg basszus, lassan június vége! Lassan vége a nyár első hónapjának. Csak én érzem, hogy még csak most kezdődött és már itt tartunk?? Hihetetlen gyorsan telik az idő. Vasárnap Balaton és megmondom őszintén várom is meg nem is. Várom, mert a Balaton a legkedvesebb nekem, de ebben a melegben otthon is simán meglennék, ott a medence a hűvös ház, van napozóágy és strandra is lehet menni, meg van jégkrém és fagyizó és lehetne programozni....na mindegy, gondolom ha ott leszünk majd örülök. :) Aztán a nyár többi részét majd meglátjuk, nem tervezek előre, adja magát a dolog. Sosem voltam olyan, aki előre beosztja, hogy ez az meg amaz lesz. Mindig megtalál egy egy program, mozi vagy tó vagy egy nyári baráti beszélgetős, sütős főzős nap, egy s más. Nem hiszem , hogy a nyár akkor és attól lehet csak jó, ha előre táblázott programunk van. Amúgy meg nekünk nem is lehet, férjem munkája miatt. Gyerek megy majd mamához, barátokhoz, mozizni, biciklizni ide oda, ahogy megbeszéljük. Most már egyedül is elengedem ide oda "bandázni". Augusztusban bevállaltam két unokatesót is egy hétre, akkor meg együtt lesz három gyerek. Aztán még otthon leszek egészen suli kezdésig. Majd csak elleszünk valahogy :D





Megjegyzések

  1. Hűha, jobbulást a kiskorúnak... :( Jó, hogy nem lett nagyobb baj, elsősorban persze az épsége miatt, de hát most mentek nyaralni....
    Még nem vettem nyugszéket - állandóan akciós a tescoban, de SOSINCS.... hihetetlen. Én nem is tudom, mi voltunk-e már itthon úgy, hogy csak úgy kifeküdtünk, lazultunk.... azért remélem, ilyen is lesz....
    Olvastál - nekünk sok programunk van, de ezek eléggé ide-oda lemondhatósak... ahogy ismerem magam, a fele fog megvalósulni :), de jó lesz úgy is. Egyet szeretnék, hogy ne azt érezzem adott pillanatban, hogy ami van, az pont nem jó. Érted, hgoy amikor otthonülős dolog van, akkor mennék és amikor meg menni "kell", az meg nyögvenyelős... ilyen vagyok, ezen kellene változtatnom.
    Jó lesz az a Balaton nektek, mindjárt ittvan, dejó!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is igy vagyok, mennék, maradnék.....mint most is :D :D Köszi, átadom neki. Nagyobb volt az én ijedtségem, mint az övé. Itt most is volt szék, szép színesek! Nézz be többször, hátha sikerül. Én azért nem szeretek ennyire előretervezni, mert ahogy ismerem magam akkor pont nem azt akarnék csinálni vagy már nyűg lenne, vagy bármi beeshet...stb. Meg hát tudod a férjem miatt tényleg nem lehet nagyon. :(

      Törlés
    2. Köszi, már jobban van :)

      Törlés

Megjegyzés küldése