Letaglóz ez a

meleg. Tegnap végre volt egy egész jó kis szél, sok esővel órákig kint voltunk a teraszon - részben, mert a kutya félt - és élveztük a friss levegőt. A házban huzatot csináltunk, tóduljon be a hűvös. Mára nyoma sincs az egésznek csak a pára maradt, de az nagyon. Megmozdulni nincs kedvem. Nyolcig aludtam, akkor keltem. Többiek még egy órát ráhúztak, de nem bántam szeretem a magányos, csendes reggeleket. Hideg jegeskávét iszom, mióta forróság van. Van vagy fél liter, ezzel jól tele is leszek ebédig. Nem nagy dolgok kerülnek most az asztalra, leginkább lecsó mindenféle változatban. Van sima, van hogy kerül bele krumpli és házi füstölt kolbász, aztán meg a virslis, végül tojásos. Az én kedvencem a sima, leginkább sok paprikával és pár kocka krumplival. Van aki így van aki tejföllel a tetején eszi, én keverek bele magamnak egy kis erős pistát, mert a lecsó (is) nekem csípősen az igazi. A fagyi gyártás megsokszorozódott nálunk. Nem nagy kunszt, fagyasztott banánt turmixolok össze málnával, tejszínnel vagy joghurttal. Cukor nem kell bele, elég édes így is és sima, krémes lesz azonnal lehet enni. Nem lehet belőle eleget készíteni. Hamarosan itt az igazi dinnyeszezon, gyanítom nálunk Balatonon lesz az első kóstolás. Nincs nyaralás lángos, főtt kukorica és dinnye nélkül. :) A lakás már napok óta fut, de most ez sem zavar. A nagy meleg miatt nem sok mindent csináltam, még főzni sem akartam. Volt amikor rendeltem és hoztam haza, volt amikor a férjem vette át a konyhában az uralmat. A meleg miatt tulajdonképpen nincs kedvem semmit csinálni, leginkább blogokat olvasok vagy könyveket, Ismét elővettem Frances Mayes Napsütötte Toszkánáját, mikor megunom az aktuális olvasmányom, akkor tőle olvasok pár sort. Kint vagyunk a medence mellett és persze benne, lógatom a lábamat egész nap. Ma este összecsomagolunk és holnap indulunk. 
A mosógép megy, lecserélem az ágyneműt mielőtt elmegyünk. Kiteregetek és fél óra múlva illatosan húzhatom fel ismét. Két három nap alatt érzem, hogy már nem jó benne feküdni, hiába van csukva és éjszakára nyitva az ablak, beleizzadunk. A fű már ropog a lábunk alatt kint. Pár hete még szép zöld volt, most időnként rossz ránézni. Két évvel ezelőtt volt ilyen meleg nyár, ahogy emlékszem. 
A hálóban vár rám két kosár illatos, tiszta ruha. El kell őket pakolni, de ez is a nemszeretem munkák közé tartozik. Napok óta ott vannak, muszáj lesz megerőltetni magam. Egyébként ez a fajta lazaság, ahogy most kezelem a dolgokat szokatlan számomra. :) De nem baj, ilyen is tudok végre lenni. Kicsit felgyorsultak különben is most az események ismét, hogy a férjem fél lábbal már úton. Ahogy hazaérünk készülhetünk is az ő útjára. Sajnos a gyerek születésnapját idén már nem itthon tölti. 14 éves lesz Kiskorú, te jó ég! Leírni is sok.  Az ajándékkal igyekezni kell, fejben már meg van csak a kivitelezés várat még magára. :) 
Na, megpróbálom magam összekaparni és valami hasznosat is csinálni a mai napon.  Nehéz lesz. :)

Megjegyzések

  1. Bizony-bizony ez már csak eképpen van, nyáron nyár van, télen pedig tél!))))
    Képzeld milyen rossz lenne, ha most hűvős, hideg, szeles, esős kb. 18-20 fokkal, stb... idő lenne, na az meg már milyen nyár lenne?))
    Jó nyaralást, és reméljük, hogy a nyaralásotok alatt nem lesz ősz, avagy tél, hanem marad ez a nyár....)))DDDD
    Ida

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ide azt a húsz fokot, légyszíves!

      Törlés
    2. Hát igen, nyáron nyár, télen tél legyen. :) Mondjuk én kiegyeznék egy olyan mindig 26 fok van dologgal :) Köszi, a jövő hétre 40 fokot is mondanak, szóval nyár lesz bőven. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése