Ma annyit tudok tenni

magamért, hogy rengeteget iszom főleg finom alma és eperlevet, amiben nincs tartósítószer és cukor és semmi csak a pucér gyümölcslé. Jéghideg a hűtőből. 10 percenként. Kicsit félek, hogy megint megfájdul a torkom volt egyszer egy tüszős mandulagyulladásom és azóta igen csak hamar megfájdul. De nem érdekel (vagy is igen) szomjas vagyok, baromi meleg lett. 36 fokokat mondanak, jövő hétre is jó idő lesz. Mondjuk jóból is megárt a sok, vártam én a nyarat, de olyan 28-30 fokig bőven elég lenne. Szerintem nyaralni sem egészséges 30 fok felett, kivéve persze ha valami tengerpartos, óceános, szigetes a dolog. Ez a veszély persze nem fenyeget, úgy hogy vegyen vissza a nap pliiiiiiz. Már csak azért sem jó ez, mert a végén mindig viharral jön a lehűlés azt meg annyira nem szeretem. 
Ma reggel fél ötkor keltem, fél hatkor már futni mentem. Ami annyira feltöltött, hogy nagyon. Úgy hogy nincs mese, végre itt a nyári szünet eddig vártam, eddig voltam teljesen a gyereké, most jövök én. Innentől kezdve heti három vagy négy alkalommal korán eljárok az tuti. Nyögvenyelősre sikeredett, mert már akkor is meleg volt, meg hálisten jó nagy pára is, bele is sétáltam, de olyan klassz volt az egész, olyan énidős. :) Csak három km ment, de tettem magamért ismét. 
Semmit sem akarok csinálni délután -haha - csak kint napozni, medencézni, van jégkrém a hűtőben, tejszínhab és friss gyümölcs, kelyhet fogok gyártani és adok a boldogsághormonjaimnak. Egyébként totálisan száz százalékig igaz, hogy a sporttal megszépül az ember napja, mert én reggel óta pörgök, vidámabb vagyok, jövök megyek, intézkedem és ez jó. Na, úgy hogy holnap ugyan így folytköv.

Megjegyzések

  1. Hát, az én biciklizésem még nem indult be teljesen... Mindig van valami ok (ma reggel pl. az, hogy a családfő nagyon korán megy dolgozni, a fiúk rám maradnak teljesen, én meg nem akarok kapkodni, de van, hogy frissen mosott hajjal nem akarok menni, mert lenyomja a sisak - ezt mindig felteszem stb. stb.). Egyébként érzem, hogy a kifogásokat keresem, és ez nem jó érzés.
    Neked hajrá! Én meg példát veszek rólad, jó?!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Teide kezd a napot jógával, a tibeti öt rítus is nagyon jól felpörget és otthon is tudod csinálni, csak pár perc!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, mesélő, a tippet, utánanézek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése