Most már annyira

nehezen viselem ezt a hőséget, hogy szabályosan fájok. Tegnap negyed hatkor gondoltam ledőlök egy kicsit, de negyed tízig aludtam. Én, aki napközben szinte sosem tudott aludni. Azt hittem majd jó lesz, de utána még rosszabb volt, totál fáradt és levert voltam. Csak annyira tellett, hogy lezuhanyoztam - akkor már negyedszer - hideg vízben , fogat  mostam és visszafeküdtem. Szeretem a nyarat a meleget, de azt hiszem az én tűrőképességem valahol 30 fok körül áll meg. Szerintem az ilyen meleg már nem jó senkinek, hiába iszom szomjas vagyok - mondjuk ez nem baj, mert hajlamos vagyok arra, hogy keveset igyak, hiába zuhanyzom 10 perc múlva nyoma sincs, csatakos a bőröm, a hajam  a tarkómnál az izzadtságtól viszket - és ilyenkor csak arra tudok gondolni, hogy leakarom vágatni az ismételten megnövesztett hajamat - szóval minden bajom van. Ma reggel is azt hittem sose tudok kivánszorogni az ágyból. Na, ennyit a melegről.
Ma megyek utoljára dolgozni, jövő héten szabadság. Hurrá.
Tegnap felhívták a munkahelyéről a férjemet, hogy tudna e már most menni dolgozni. WTF?? Érdekes volt, mert a főszakács helyettes hívta és nem a főszakács. Aki új, mert a régi felmondott vagy 20 év után és a férjem azt mondta mikor tavasszal hazajött, hogy meglenne lepve, ha az új végig csinálná a nyarat, mert annyira látszik rajta, hogy nem jó. Most meg felhívták. Ma nyitnak, szóval valami lehet, ha már most kellene menni a férjemnek, de azt mondta, hogy ki van zárva, hogy nyaralás előtt elinduljon.
Szóval vasárnaptól nyaralás. Az olvasómra feltöltöttem egy csomó könyvet, futócucc készenlétben - folyamatosan járok most már és élvezem! - vár ránk a víz, jó idő, ismert ház, ismert utcák, kedvenc étterem, ahol a kedvenc rokfortos salátámat fogom enni, kedvenc fagyizó és feltöltődés. Kicsit nehezen hagyom itt a házat, a tavat, papagájokat, macskát, de van aki ügyel rájuk. Hogy mikor jövünk haza még nem döntöttük el, elvileg 3-ig szabad a ház, de addig biztosan nem maradunk, nem is bírnánk.
Aztán ha ismét itthon leszünk férjem már megy el - ennyit a tengerről egyébként, na de majd jövőre - én két hétig dolgozom, aztán megint szeretnék kivenni pár napot júliusban, mert szeretnék kicsit rendezkedni a lakásban, jönni menni a gyerekkel, lógatni a lábam, kajszit befőzni, lógatni a lábam. Utána pedig már csak augusztus két hetében leszek otthon szeptember elejéig, együtt kezdünk Kiskorúval.
Nem bírom a meleget. :(

Megjegyzések

  1. Csak óvatosan metem mondani, hogy nekem mèg csak egyszer izzadt meg a hátam, pedig egèsz hèten gyalog jártam bevásárolni. Úgy látszik, szerencsès alkat vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Ó, én minden nap fájdalommal kelek, megértelek. Volt egy kis esőcskeke. Ennyi. Látod, a jószakembert megbecsülik. Ez valahol jó is.

    VálaszTörlés
  3. Alig várom az őszt, én vámpír vagyok és elégek ilyen fényben és melegben....:)

    VálaszTörlés
  4. Már vártam én is, hogy ilyen huzamosabb hőségben majd szenvedek, és elcsigázott leszek, de most még valami csoda folytán nem annyira. Bár tegnap nekem is volt egy menetem, könyvekkel teli hátizsákkal a hátamon, loholtam, hogy odaérjek időben először a könyvtárba, aztán a kozmetikushoz (gyalog, aztán jöttem rá, hogy biciklivel akartam menni, de ez valahogy kiesett a fejemből), na ott először egy pohár vizet kértem pihegve. A tetőtérben állandósult a 30-31 fok, aludni nem túl jó benne.

    VálaszTörlés
  5. Látjátok, én már télen is kommenteltem, hogy fujj nyár, izzadás és meleg. De akkor mindig mindenki kiakad:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése