Szerettem volna

jó sok mindenről írni, s most itt ülök a csendben és félhomályban és nem jut eszembe semmi. Fáradt vagyok, ma korán keltem. Reggel hatkor már úton voltam a boltba, friss kenyeret hoztam és apróságokat a gyereknek, aztán már mentem is tovább, elszaladtam a kutyának is ennivalót venni, majd ha már arra jártam lemostam a kocsimat is - ráfért már nagyon - és úgy mentem dolgozni. Munka után jöttem haza, két adagot kimostam, közben megöntöztük Kiskorúval a virágokat és levagdostuk az elhervadtakat - rengeteg van - megetettük a halakat, teraszt takarítottunk, a fritőzt is kisuvickoltuk - utálatos egy meló - aztán nekiálltam a takarításnak, majd főztem egy krumplifőzeléket és fasírtot sütöttem hozzá. Ez így leírva is sok. Holnap pedig málnát fogunk szedni, nagyon sok van. Ehhez ma már nem volt se kedvem, se erőm éppen most ültem le, hogy írjak pár sort, hogy még élek, virulni , na ezt inkább nem, egyáltalán nem virulok mert minden napra jut valami. A fű nagyon kezd kiszáradni - még csak június van - eső már nem is tudom mikor esett, kellene. A héten megint 30 fokokat mondanak. Remélem a jövő hétre is így marad, hétvégén indulunk a Balatonhoz. Éjjel eshetne egy egy órácskát, akkor nappal kicsit jobb lenne. Holnap nem fogok itthon semmit sem csinálni, kivéve a málnalevest, meg találtam egy jó kis citromos süti receptet azt szeretném megsütni, reggelire is jó a gyereknek. Lehet szórok a tésztába málnát vagy meggyet. Fogyjon csak szépen.
Amúgy meg olyan nyomott vagyok, semmilyen hangulattal. Amikor minden nyugodt, meg csendes és csak úgy lézeng az ember a nagyvilágban. Hát most ilyen vagyok. Végre vége az iskolának, szerdán évzáró a bizonyítvány kicsit rosszabb lesz, mint tavaly. Ez van, alig vártam, hogy vége legyen a hetediknek, tényleg bejött az ismerősök jóslata a hetedik az "szörnyű" egy év. :) A gyerek kamaszodik, egyre csak nő, tombolnak a hormonok, éhes, fáradt, lusta - nem mindig - néha nagyszájú, a tanulnivaló sok volt. Voltunk termet díszíteni ballagásra, három osztály búcsúzott idén és én minden ismeretlen gyereket megsirattam. Szó szerint. Ha most így, mi lesz jövőre mikor az enyémet fogom látni öltönyben, komolyan - na ezt azért lehet még sem - amikor lezárul valami régi és kezdődni fog egy új.....még csak most született. Kérem vissza az eltelt éveket, az első kórházi kézbevételt, a hazaérkezdést, a babaillatú napokat, a gügyögést, az első lépéseket, az első óvodai napot, az első iskolaévet, minden minden elmúlt időt. Régen volt, tán igaz sem volt.

Megjegyzések

  1. Megértelek, én máris megsirattam a nyolcadikosokat, pedig még csak negyedikbe megy Réka. :))) Úristen, negyedikbe?????? :) Előtte levő nap azon is meghatódtam, milyen szép az iskola a ballagás alkalmából.

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlóképpen érzek a jövő évi (és az idei) ballagással kapcsolatban... És a hetedik tényleg tikkasztó....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most jó volt bemenni :) Hetedik. Elakarom felejteni :D :D

      Törlés
  3. Én belül állandóan sírok emiatt - hogy elmúlt, igaz se volt, és azt érzem, hogy nem használtuk ki rendesen... főleg az ovis éveket, egyszerűen úgy elsuhantak, azokat nagyon sajnálom.... :(
    A fű nálunk is irtózatosan néz ki, igyekszünk öntözni, de hát ott a kert többi része is... málnám nincs idén, csak pár szem, mert tavaly kivágtuk, aprószemű volt, ősszel szerzek másikat. Vagy talán megerősödik az a pár tő, amit most tavasszal kaptam a dokiéktól. De a szeder érését nagyon várom!!! :)nekünk sosem volt, mármint a családban sem, és úgy vágytam rá...
    Tami, kitartás, mindjárt nyaraltok, és olyan jó lesz....! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most még a nyaralást sem várom valahogy....mindig nehéz itt hagyni a házat. Elsősorban gyerek miatt megyünk, én inkább utazgatós vagyok. Beülni a kocsiba és menni, menni....Szedrünk van, de mi nem nagyon esszük. Két éve már, hogy nem is tudtuk leszedni, mert mire beérett esők jöttek és rárohadt, meg penészes lett, pedig amúgy lekvárnak jó lenne. :)

      Törlés
  4. anno megálltam a gyerekem gimis tablója előtt, ami az egyik kirakatban volt és folytak a könnyeim a napszemcsi alatt

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése