A tegnapi napom

az szépen mehet a levesbe. Gyakorlatilag semmit sem csináltam, két tányért és két poharat sikerült elmosogatnom kb. ennyi volt, amit hajlandó voltam. Az időváltozástól úgy leültem, mint a pinty és csak fáradtnak éreztem magam, de nagyon. Mondjuk az is tuti benne van a dologban, hogy minden nap fél ötkor keltem, hogy az általam kitalált időben beérjek, viszont cserébe korábban hazamehettem. De mindegy is, ma végre már péntek és utolsó munkanap és innentől kezdve 5 nap szabadság, ez ma éltet rendesen. Nehezen keltem fel, de korán indultam, mert elintéztem a bevásárlást és olyan jó, hogy hűvös van még mindig és korábban még egy kicsit a szél is mozgolódott. Ma úgy jöttem el, hogy átlendültem a holtponton és szeretnék sok mindent megcsinálni kint is, bent is hogy ne a hétvégém menjen rá a dolgokra. 
A kertet végigjártam tegnap este, megnéztem milyen károk lettek a nagy szél és eső után, de nem történt semmi, minden rendben van. Azon kívül, hogy lehullott egy csomó barack nem tört le és dőlt ki semmi. Mondjuk a komposztra lesz mit kihordani bőven, sajnos. :( 

most kezdenek érni még kell jó pár nap, mert ezek szép sárgás pirosak lesznek

még mindig rengeteg van és bár ilyen szép sárga, ezek bizony még félkemények

Megjegyzések

  1. A tegnapelőtt délutáni volt ilyen, el is aludtam a kanapén délután... nálunk azután jött a vihar, és a lehűlés. Most jobb, tele vagyok energiával :). De rájöttem én is, hogy nem kell "mindig mindent csinálni", le lehet ülni, ejtőzni... ez a hét erről - is - szól(t).
    Gyönyörűek a barackjaitok! - még én is kapok, ilyeneket. Érthetetlen, hogy nálunk miért nem lett, ugyanakkor másoknál meg csudiszép, és ottlakunk nem is nagy távolságra... de szerencsére működik a "nekünk sok van, akkor adok" dolog:), ezt nagyon szeretem, én is ezt szoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bio barackok, permetezve sincsenek. Én is adom ahogy tudom. Nekem muszáj elkezdenem valamit, mert fél hektáron nem szeretném ha rám zúdulna az egész minden :( :( Főleg, hogy olyan szépen megcsináltuk az egészet és azóta eltelt két hét. Már két hét :O

      Törlés
  2. Mi is osztogatjuk a barackot az idén rendesen, máskor meg nincs... Imádom, finom, de ennyi már nekünk is sok:)
    Elfogytak az üvegeim, kénytelen leszek fagyasztani is belőle.

    VálaszTörlés
  3. 30 Fok felett én már csak túlélésre játszom... abszolút nem bírom/nem szeretem a meleget, iszonyúan tudok szenvedni... ilyenkor még főzni is csak valami nagyon gyorsat vagyok hajlandó, hogy ne melegítse még az is a lakást (panel, 29 fok volt nálunk), nemhogy bármi másnak neki álljak... csak ami nagyon muszáj volt-)
    Erre felénk 500-800Ft között van a sárgabarack... -(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése