A tegnapi

barackozásból nem lett semmi. Délutánra olyan fáradt lettem, hogy nem álltam neki. Helyette kitakarítottam a kocsimat, már nagyon ráfért, adtam a halaknak enni és letakartuk a medencét, mert fújt a szél és nem akartam, hogy tele hordja szeméttel. Aztán kinyúltam, fáradt voltam mert nem aludtam már szombat óta szinte semmit. Ennek egyrészt a férjem utazása az oka, mert nem tudok ha elindul a hosszú útra, másrészt a szomszéd rohadt   kutyái, akik szombat éjjel óta csapatban járják az utcát (hárman vannak) és felverik a többi kutyát és iszonyat hanggal ugatnak. Gyakorlatilag szombat hajnaltól már fent vagyok és fél óránként megyek ki elzavarni az anyjukba ezeket a nyolc apás, be nem oltott, csontsovány állatokat. Már számtalanszor írtak a faluban többen is az önkormányzatnak, jegyzőnek, hogy csináljanak valamit, mert tűrhetetlen állapotban vannak, kiszöknek esténként, zajosak, de semmi az égvilágon nem történt még, ahogy jellemző. A tulaj egy kb. 20 éve munkanélküli, alkoholista emberé, aki nem csak az állataival nem törődik, de az egész udvara is egy rakás szemétdomb, valamint időnként a háza előtti közterületet is lerakatnak használja, szalmabála, kidobott bojler, egy egy szál valahonnan hazavitt faág téli tüzelőnek. Sokan várják, hogy valami történjen, nekem viszont most már tényleg kezd elegem lenni. Gyakorlatilag napok óta este csukott ablak mellett alszik a gyerek is, miközben éjjel lehetne szellőztetni, friss levegőt beengedni. Szóval most azon gondolkodom, hogy ismét írok egy levelet. Tele a hócipőm!
Ma mindenképpen neki kell állnom a gyümölcsözésnek nincs mese! Mondjuk sok kedvem nincs azért hozzá, jaj.
Nem tudom mihez lenne kedvem....mostanában olyan semmilyen vagyok. Ti hogy vagytok?



Megjegyzések

  1. Nincs képviselő? Annak kellene szólni. Vagy a sintérnek. Múltkor beszélgettem az ittenivel az állateledel boltban, éppen. Már az állatok miatt is. Vagy, ha van valahol állatmenhely azoknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De van. Sőt, polgármester is. Semmit nem csinál. A tulaj meg azt mondja nem az övé, közben meg de.

      Törlés
  2. Én is hasonlóan érzem magam : olyan sehogy... pedig nincs oka sincs, csak ez van - ahogy mondod, mintha kiégtem volna. Mondjuk, lehet közrejátszik az is, hogy nem aludtunk valami jól az utóbbi egy hétben a nagy meleg miatt - meg rengeteg a munka, alig marad időm egyébre... igy most szedem az omega 3-at és a magneziumot is, hátha segit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, köszi. Ezek vannak is majd bekapok egyet egyet :) Valószínű engem is az idő tett taccsra, bár ma egész jó nincs az a hőség, hanem pont jól érzed magad idő.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése