Amúgy meg az van

hogy bojlert szereltem, de úgy néz ki, hogy ki kell cserélni a hőfokszabályzót. Még jó, hogy kb. 2 hete vagyok megint egyedül és már is elkezdődött a ma mi megy tönkre? című sorozat. Fuck.
Na mindegy, remélhetőleg a munkahely karbantartóját megtudom kérni, hogy cserélje ki aztán talán csak lesz meleg víz. Addig meg fürdünk a medencében, ott is elég meleg már a víz. Mondjuk jó lenne már egy hajmosás, mert hétvégén eléggé hőség volt, bár ha belegondolok pár perc hideg víz nem a világ, sőt kifejezetten jót fog tenni. Mára tetőzik a nyár, akár 37 fok is lehet. Én meg ma temetésre megyek egy órára. :( 
Ma megint korán megyek, egyrészt mert a temetés miatt korán eljövök, másrészt pedig, hogy mindennap itthon legyek egy órával előbb. Már csak ezen a héten lesz itthon egyedül a gyerek, alig várom, hogy leteljen. Jövő héten itthon leszek, aztán megy a mamához kicsit, addig én dolgozom, majd megint itthon leszek. Megyünk majd ide oda, strandra, moziba, éttermezni, városba nézelődni, a mohácsi Duna part is tervezve van, unokatesók, barátok....csak rajtunk múlik mihez lesz kedvünk.

Amúgy, Kiskorúnak hivatalosan ma lesz a szülinapja, bár tegnap már volt egy köszöntő, finom ebéd egy étteremben, kedvenc Sacher torta, ajándék és minden, mert hát hétvégén vagyunk sokat együtt. De azért ma is lesz fülhúzás. 14 év úgy elment, mint a pinty, csak kapkodom a fejem. 

Azt hiszem ma délután csak a kerttel fogok foglalkozni. Van gazolni való, vannak elhervadt rózsák, szedek majd még barackot elrakni. Legalább is ez a terv aztán majd meglátom a meleg mennyit vesz ki belőlem, lesz e kedvem kint lenni vagy csak elpihegünk itt bent a hűvös lakásban. 

A melóhelyen sokan nyaralnak, minden lelassult, jól állok én is a dolgaimmal, nem kell kapkodósan csinálni semmit. Mától a főnököm is szabin, nem is fogok találkozni vele két hétig, mert váltani fogjuk egymást. 

Amúgy meg kicsit már várom is az őszt, azt a szép langymeleg időt az igazi vénasszonyok nyarát - az iskolakezdést nem - a sok színt, a vékony kardigános időt, azt hiszem nekem az utóbbi időben ez a kedvenc évszakom, soha nem gondoltam volna.

Az is eszembe jutott hétvégén mosogatás közben, hogy milyen jó lenne mindent eladni, de tényleg mindent, fogni a pénzt és elmenni új életet kezdeni valami egyszerűbb, olcsóbb helyen egy pici házban. (lent az óceán partján) A saját kedvemre végre élni, nem rohanni, hanem csak úgy élvezni a maradék időt itt a földön, nem frusztrált, bús kedvű emberek között, hanem vidáman ott, ahol a kevés is épp elég mindenre. Nem hajszolni a dolgokat, hanem megélni a napokat, valahol ahol van víz és állandó napsütés, ahol jó összejönni a szomszédokkal van idő mindenre.....A Spektrum Home egyik műsorában apró házakat szoktak mutatni, jó kis műsor, előtte azt néztem - szoktam többször - és onnan jött a gondolat. Meg van még egy, amikor új életet kezdenek valahol a világ másik oldalán....Milyen jó lehet.
A youtube is tele van apró házakkal, jó őket megnézni, micsoda ötletek vannak! És milyen helyesek, szépek.

Pl.











Megjegyzések

  1. Meríts erőt abból, hogy egész január óta arról írtál, hogy várod a nyarat...itt van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A tavaszt, inkább :D de az őszt leginkább :D :D

      Törlés
    2. Ejnye Zsuzsa, miket is mondasz....))))DDDDDDDD tán csak nem a valóságot?DDD
      Gratuláció a nagyfiadnak!)
      Mindig azt kell jól megélni amit kialakítottunk magunknak, vagy éppen van, mert egyébként mindig boldogtalanságban szenvedünk. Nem én találtam fel, ill. ki, de nagyon igaz. Annamari

      Törlés
  2. Boldog születésnapot kívánok a fiadnak! :-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot a kisnagyfiúnak, éshátigen, szipp, rohan az idő, jobb nem is belegondolni.... R-nek egy nagyon kicsi lakása van, de szuper helyen, és szuper elrendezéssel, sorházi lakás, jártam a szomszédban is, hihetetlen, hogy mennyire nem tudják kihasználni az adottságát... :( szóval ilyen is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézzen youtubeot, rengeteg ötlet van és olyan cuki házak :)

      Törlés
  4. Boldog szülinapot kívánok a nagyfiúnak! :)

    Én megőrülnék egy ilyen pici házban. Biztos, mert 9 évet húztam le 38 négyzetméteren és egy idő után bármennyire is ötletes és drága a berendezés az ember kinövi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Régebben én is pici házban laktam, egyedül. Nagyon vágytam egy nagyobbra. Most megint inkább kisebbre...ilyen hóbortos vagyok :) Ilyen pici ház valahol egy jó kis hegyen vagy tényleg víz mellett a legjobb szerintem.

      Törlés
  5. Boldog születésnapot a fiatalembernek. Vagy még kisfiú? Nem érzem annak. Ezek a műsorok nekem nagyon hiányoznak, semmi más a tv-ből.

    VálaszTörlés
  6. Hűű, az az utolsó bekezdés...-) mennyire ez én gondolataim, vágyaim is-)) a Travelen is van ilyen műsor, szeretem nagyon-) Milyen klassz, hogy vannak, akik simán tovább tudnak lépni, és új életet kezdeni pl. egy távoli piciny szigeten, de akár csak egy új országban... nekem mondjuk menne, nálunk a párom eléggé földhöz ragadt...
    A Nagyfiúnak boldogságosat!-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog Szulinapot Kivanok en is nagyfiunak!!
    Megertem az elvagyodasod,en mindig vagyom valahova:) most a nyaraloban hetekig tudnek lenni,pedig nincs tv net semmi...de nem is hianyzik,annyi minden mas van.
    A nyarat csak akkor szeretem mar ha olyan ,mint most 23 fok van napok ota..Chertseyben ejjel 9 fok volt, be kellett kapcsolni a futest..


    VálaszTörlés
  8. Boldog Szülinapot Á-nak! Az az újrakezdés mindig bennünk is ott muzsikál, de a gyerek itt tartanak:) És én NAGY házat akarok:)

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot a nagyfiúnak. 😊
    Nèha èn is elálmodozom arról, milyen lenne valahol teljesen új èletet kezdeni, de vègül mindig oda lyukadok ki, hogy már nem lenne hozzá bátorságom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése