Az biztos, hogy máskor

kétszer meggondolom, hogy a gyerekkel alszom e. Tegnap este megengedtem neki, hogy átcuccoljon hozzám, már ezer éve volt ilyen közös olvasós esténk és hát örültem, hogy végre könyv van a kezében. Na de azt az iszonyat forgolódást és takaró húzogatást és kapálózást, amit végig éltem. Aludni nem tudtam, mert nem lehetett, ő is én is elszoktunk már ettől, zavarta hogy ott vagyok, zavart, hogy ott van, meleg is volt meg minden ehhh. Mire elaludtam már reggel lett, ötkor inkább felkeltem, totál kóma vagyok, zúg a fejem és olyan, mintha lenyomtam volna egy 24 órás táncversenyt, komolyan. Ma használhatatlan leszek bármiről is legyen szó.
Hét körül ébresztem, ő is későn aludt el , aztán elviszem a mamához útközben meg bevásárolunk, reggelit, meg rágcsálnivalót, ezt azt és csak utána megyek dolgozni. Amihez abszolút nincs kedvem. Nem magához a munkához, hanem emberek között lenni. Tök jó itthon a csendben és a nyugalomban, hogy csak akkor mozdulunk ki, amikor programozni megyünk és az éppen elég és azt csináljuk ilyenkor amit akarunk. Ráadásul a melóhelyen, mint általában mindenhol hol ez hol az fúj, hol erre, hol arra az emberre....nem mennék most ebbe bele.  Egy szó, mint száz mikor lesz már délután három óra??
A rám szabaduló nagyon gyerekmentes napokon még nem döntöttem el mit teszek? Csak lógatom a lábam vagy csinálok felnőtt programot pl. elmegyek megnézem a C&A-t, amit nem tudtam a gyerekkel vagy bejelentkezem a fodrászhoz - ezt nagyon nagyon kellene! - vagy kozmetikushoz - ezt meg még jobban kellene -  vagy itthon kertezem és kicsit előre dolgozok, hogy amikor majd megint együtt legyünk akkor ne ezzel kelljen majd foglalkozni, főzök valami finomat és iszom egy pohár jéghideg chardonnayt, amit még szilveszter előtti napon raktam a hűtőbe mondván, hogy úgy is egyedül (gyerekkel , de ő nem ihat) vagyok, nem bontok pezsgőt, de vettem 2,5 decis bort az Aldiban és majd jól megiszom. Azóta is ott van. Szóval még ma el kell döntenem, mert ha fodrász vagy kozmetikus, akkor be is kell jelentkeznem, meg ilyenek. A többihez csak be kell ülnöm a kocsiba és elmennem vagy hazajönnöm. 
Egyébként amennyire várom , egyrészt mert szeretnék már tényleg egy kis ÉN időt magamnak, másrészt, mert nem szeretem, ha a gyerek egyedül van itthon, na nem azért mert nem bízom benne, hanem mert előszeretettel nyomkodja a kütyüket és az a halálom, szóval várom, hogy kicsit mamázzon, de közben meg este, mikor egyedül vagyok és nagy csend van az olyan nem jó. Elképzelni nem tudom, hogy majd amikor kirepül itthonról, akkor azt hogy fogom megélni, gyanítom baromi nagy törés lesz és szerintem nem is fogom találni a helyem. Kellett volna még egy két gyerek, most már látom. Eh. Más.
Olyan jó, hogy érik az őszibarack, ezt vártam. Szerintem az egyik legszebb, legillatosabb, legfinomabb gyümölcs, ami nyáron lehetséges. Megpucolom, felvágom darabokra, berakom a hűtőbe és jó hidegen szoktam enni, főleg reggelire esetleg natur joghurttal.  
Arról a növényről, amiről azt hittem először, hogy tök, majd azt, hogy uborka lesz, na tegnap kiderült, hogy tényleg sárgadinnye lesz rajta, ha minden összejön. Legalább is már vannak rajta kis a gömbölyű és a hosszúkás közötti termések. Úgy hogy mától bőszen fogom őt is öntözni, mert eddig a sok virágon kívül nem igazán látszott, hogy bármi akarna rajta lenni, fejlődni. 
Hát így.



Megjegyzések

  1. Hát, ha lehet tanácsot adni :), akkor C&A, fodrász és kozmetikus... :) és nyugodtan. mármint, nyugalomban. Remélem, összejön.
    Velem hétvégén alszik a gyerek.... ojjé, lassan 14 évesen, mint nálatok. Hihetetlen, nem? :)
    Ma én is ilyen nyunnyó vagyok, elvileg ugye szabin lennék, aztán meg mégis megszivattam magam, és ittbent... ráadásul a lelkifurdalástól alig aludtam :(.
    Nnna, te is pont annyit iszol, mint én :). Egyébként Sangriát szoktam ilyenkor a hűtőbe tenni, és egy negyed decit megiszom esténként, jólesik.

    VálaszTörlés
  2. Ha menni kell, hát menni kell... fodrászhoz is, kozmetikushoz is, vásárolni is. krikszivel együtt megszavaztuk neked!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése