Egész héten

munka. Most én helyettesítem a kolléganőmet, úgy hogy a héten szabadság még gondolatban sem lehet. Ráadásul elég sok minden is lesz, úgy hogy elfoglalt leszek rendesen. Na mindegy, legalább gyorsabban megy a hét. A gyerek ma még itthon, hétvégén elhoztam haza, medencézett, kutyázott, elvoltunk két nap. Holnap délután viszem vissza anyósomhoz, aztán pénteken hozom haza. Tegnap felhívott sógorom, hogy vasárnaptól elvinnék magukkal Balatonra, de nem volt lelkes a gyerek, remélem ez változni fog a hétvégéig mert örülnék, ha elmenne (5 nap) ott is van két gyerek, nem unatkozna, ott a víz, kirándulnak, jönnek mennek.....áh nem látom rajta, hogy annyira akarná. :/
Nagyon meleg van most megint napok óta. Reggel negyed órával indulás előtt zuhanyoztam, direkt így még is mire beérek már megint mennék. Az irodában nincs klíma, szinte már kibírhatatlan tényleg. Utálok úgy eltölteni nyolc órát, hogy azt érzem tocsogok a vízben, semmi sem jó.
A hétvégén nem sok mindent csináltam, sőt közelebb vagyok a semmihez. Egyszerűen a meleg miatt megmozdulni csak annyi időre volt kedvem, hogy kimenjünk a medencéig, belemásszak a vízbe, aztán meg ki a nyugágyra olvasni. Na jó, szombaton azért kora reggel tudtam tenni venni a kertben, mert beborult, fújt a szél is és azt hittem esni is fog, aztán persze 11 óra után már ezerrel sütött a nap és nem lett semmi a hűsítő záporból. Már majdnem az összes fű kiégett, ilyen is kb. két évvel ezelőtt volt. Tavaly alig értem utol magam, annyit esett az eső szinte minden hétvégén nyírni kellett a füvet. Ok, ezt azért nem sírom vissza, inkább legyen ilyen, mint a másik véglet a véget nem érő rossz idő és a nedves nyár.
Aztán meg, amiről azt hittem, hogy tök vagy uborka na az mostanra már tuti sárgadinnyévé változott, mert ilyet találtam (egyébként hármat is) a nagy levelek között:

Remélem szépen nőni fog tovább, minden esetre folyamatosan öntözöm, hogy valami legyen belőle nyár vége fele. :)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése