Fél tíz is elmúlt

már tegnap, mire leültem a fenekemre. A ma aztán nem csinálok semmiből lett egy bojlerjavítás, remélhetőleg a végső,  legalább is volt már meleg víz este és betudom végre festeni a hajam - hideg vizes öblítést azért nem vállaltam be még a 40 fokban sem - aztán medencét takarítottunk és jó nagyot fürödtünk is, meg főztem mára zöldbabfőzeléket tükörtojással és elpakoltam az összes három napja a szárítóról leszedett ruhát. Meg mostam is egy adagot. Különben csak úgy voltunk, ettünk főtt kukoricát és jégkrémet, rendes kaját meg egyikünk sem kívánt. 
Éjjel meg akkora vihar volt, hogy fél órát ácsorogtam az ablak előtt és vártam, hogy mikor úszik el az árral a házunk. Szerencsére nem történt semmi baj, de már nem is tudom mikor volt erre ilyen nagy szél és eső. Konkrétan nem láttam a szomszéd házát, olyan sűrűn estek az esőcseppek. 
Végre lehűlt a levegő, most pár napig ilyen lesz. Komolyan itt volt az ideje már, mert bár a házban még mindig elviselhető a klíma azért este aludni már az sem volt jó. 
Bent rend van, főztem is, így ma kint fogok tenni venni délután egy kicsit.
Na itt hagytam abba délelőtt, aztán most meg itthon vagyok és kb. úgy leamortizálódtam, hogy megmozdulni nem tudok. Mintha mázsás súly lenne rajtam. Ez biztos a hirtelen időjárás változás miatt van most legszívesebben csak feküdnék és aludnék.  Pedig van mit csinálni bőven és ha nem állok neki lassan, akkor a fejemre fog nőni a fél hektár az tuti.
Különben meg eszméletlen, hogy már a fél nyár elmúlt. Mondjuk személy szerint várom, hogy az a csendes, napsütéses, vénasszonyos ősz legyen, mert azt szeretem. De azért ne sürgessem már az időt, minden úgy jó most, ahogy van. Most pedig vagy nekiállok valaminek vagy menthetetlenül elalszom.

Megjegyzések

  1. Nekem a negyven fokos hőségben semmi bajom nem volt, ma èpp az előbb nyeltem le a hetedik fájdalomcsillapítót is...olyan migrènem van egèsz nap, hogy sikítozni tudnèk tőle.
    A bojlerszerelèssel, ès minden mással is, amit így egyedül kell abszolválnod, nagyon ügyes vagy. 👍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást neked! Én is szeretem a meleget, de a 40 fok az már nagyon sok volt :( Mára már jobb azért, fáradt vagyok, de nem annyira hogy ücsörögjek délután a fenekemen, na meg már muszáj is tenni venni. Köszi, igyekszem valahogy megoldani a dolgokat, bár nem mindig megy. Elkényeztetett azért az idő, mert 6 évig semmivel nem volt gond, most meg ebben az évben sokszor történt valami :(

      Törlés

Megjegyzés küldése