Itthon vagyunk újra

és én most is, mint mindig megállapítottam, hogy igaz az a mondás, mindenütt jó, de a legjobb még is otthon. Jó volt a Balaton a víz 26 fokos és "kibírhatatlan" hőség, 37 fok is volt, tényleg fullasztó. De a jó időt ajándékba megkaptuk, ennél jobb sosem kell. Sokat fürödtünk, jókat ettünk, kirándultunk és nekem mindennap megvolt a 10-15km-em a kutyával. Imádom a Balatont és környékét, de pont elég volt. Most meg elkezdenék itthon pihenni, itt ez a jó hűvös lakás, tele a kert friss gyümölccsel, kilehet menni a medencébe, napozni és olvasni és a virágokkal foglalkozni és és és.....miközben hétfőn már dolgozom. Jaj. 
A férjemet pedig ma délelőtt hívták, hogy hétfőn már dolgoznia kell(ene) mert felmondott a főszakács és jó lenne, ha most már tényleg elindulna. Úgy hogy holnap este ő már elindul, mi pedig ketten maradunk a gyerekkel. Ha nem találnak másik szakácsot, akkor valószínű tovább, mint eddig. Most nekem majd két hét munka, aztán megint kis pihenés, utána megint munka, majd pihi és így fog lenni végig nyáron. 
Eszméletlen sok barack vár befőzésre, pár nap és kezdhetem is. Holnap rendbe rakjuk az udvart, mindent el kell rendezni, hogy kevesebb tennivaló maradjon legalább pár hétig nekem. 
Most pedig elolvasom ki mit írt, míg nem voltam. :)

Megjegyzések

  1. Nemááár, eltelt egy hét????.... először megijedtem, mikor láttam, hogy írtál, azt hittem, valami baj van, hogy előbb hazajöttetek... már vége is...? aztaaa :) de jó nektek, azért már feltöltekeztetek kicsit.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eltelt, végre : ) Én leginkább itthon tudok pihenni . Persze lesz még ez az, de én itthon érzem a legjobban magam. Ilyen vagyok :) De amúgy jó volt nagyon.

      Törlés
  2. Teljesne átérzem, én elmenni is nagyon szeretek és haza érni is! Akkor jó pihenést itthon, bár ma már dolgozol te is...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése