Még sosem volt

olyan nyár, amikor ilyen keveset van otthon a gyerek. Végül is tegnap délelőtt elindult Balatonra és az esti beszélgetésünkkor ki is derült, hogy tökjóminden. Ok, az még csak az első fél nap volt, de remélhetőleg így is marad. Pénteken jön majd haza, üres a ház. Előtte én voltam vele szabin, aztán egy hétig a mamánál volt, aztán két napot itthon, majd megint egy hét mamánál, aztán egy napot itthon és úgy ment tovább. Fura ez a "rámszakadt" sok sok én idő. Nem mondom, hogy nem élvezem a gyerekmentes napokat, mert van bőven mit csinálni, de este amikor olyan nagyon csendes a ház, azért hiányzik a szuszogása. Meg úgy minden vele kapcsolatos dolog.
Megállás nélkül főzöm be a lekvárokat. Tegnap is elraktam két kilónyi őszibarackot, ma ismét ez a terv és olyat is akarok, hogy őszibarack és szeder együtt. Ilyen szépek lettek:




Füvet is kell a hátsó kertben nyírni, mert este eső esett és ma meg párás meleg az idő, ha nem nyírom le hiphop a fejemre nő. Szóval ma mindenképpen megfogom csinálni este, mikor már nincs ilyen meleg. Beterveztem egy lájtos főzést, csirkecombokat fogok sütni, valamivel. Párolt zöldséggel, bulgurral talán és majd azt fogok hozni holnap munkába is ebédre. 
Még egy hónap - már csak egy hónap - a nyár. Úgy elmennek a napok, észre sem veszi az ember. Hétvégén vettem pár -  illetve elég sok -  füzetet is már a gyereknek. Apránként beszerzek ezt azt, ne szakadjon ránk minden. Bár utolsó általános iskolás év és nem hiszem, hogy azonnal a fejét veszik, ha az első héten esetleg valami hiányozna, de akkor még is. Úgy vagyok ezzel is, mint a karácsonyi ajándékokkal. Már nyár végén elkezdem, hogy ne vegyek részt a tömeg hisztériában. Amit amúgy kezdek várni. Tudom sokan felszisszentek. De nekem már rég az ősz a kedvenc évszakom, a szeptember, október az az igazi napsütéses, szüretelős, langymeleg, avar illatos, csendes ősz. És onnantól meg már tényleg lehet készülődni az ünnepekre.


Megjegyzések

  1. Ezt nem mondod komolyan..., télen meg azt mondtad, hogy.... na emlékezz csak!))))DDD
    Itt a legjobb alkalom, hogy az énidődben fussál, stb.... ne csak mindig ácsingozzál utána....DDDD Érezd magad jól, használd ki az énidődet, mert ősszel, télen, iskolaidőben megint jajvékolni fogsz.DDDDD
    Marianna

    VálaszTörlés
  2. En meg imadok a tomegben tolongni:))nekem a karacsony resze..es valahogy mindig kialakulnak erdekes beszelgetesek, kikerik a velemenyem stb:)
    A fiam szinte mindg hazahoztam 2 ora elteltevel:D vagy o akart jonni.Megertelek:)
    A barackba beleharapnek..smoothiet csinaltam ma, barack eper banan es narancslevel, meg sok jeg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már járok futni :D :D A telet utálom, de az én időm az ősz :P Kivéve az iskolát :D :D Akkor majd megint jajvékolok, majd olvasni fogod, ne aggódj :D

      Törlés
    2. Huh én eleve kerülöm a tömeget. nekem még a 260 fős falu is sok néha. :) Viszont a smoothie az finom, gyakran csinálok én is.

      Törlés

Megjegyzés küldése