Milyen jó, hogy az

ember szabadságon van és persze szabadság alatt nem tud aludni. Pedig azt is mondhatnám, hogy direkt későn feküdtem le én is - a gyerek meg majdnem mindennap - hogy sokáig aludjak, de úgy látszik én fordítva működöm, későn fekszem korán kelek. Igaz, hogy mélyen aludtam, mert egyszer sem ébredtem fel semmire, hát úgy látszik ez a titka. Későn feküdni és akkor ágyúdörgés mellett is aludhatok. Minden esetre most - még - nem vagyok fáradt egyáltalán.
Ma az Árkádba megyünk, ígértem a gyereknek bár nekem semmi, de semmi kedvem nincs hozzá. Nem tudom mit eszik rajta, időnként szeret ott nézelődni csak úgy lenni. Már most szenvedek ettől :) Na mindegy, elvisszük a kerti traktor gumiját is a javítóba, mert valami kiszúrta pont aznap délután, mikor a férjem indult , úgy hogy ez rám maradt. Legalább az is le lesz tudva. 
Aztán lehet beugrunk valahova ebédelni, ha már úgy is a bevásárló központban leszünk. (jajj) Na, de majd kompenzálom magam egy Pepcoba ugrással, jó régen voltam már ott. És ne felejtsünk el kenyeret és tejet venni!
Kellene még lekvárt is elraknom, talán lesz hozzá kedvem délután mert már jó pár napja hanyagoltam ezt a témát, igaz pont elég volt annyi mindent csinálni, amit tettünk vettünk a gyerekkel kint a kertben.  Jó, hogy így állunk most még legyűrtem a nagy területet remélem ez így is marad.
Pizzát akarok majd délután sütni, már rég volt és legalább hamar kész. 
Csütörtöktől pedig Kiskorú megy a mamához, már éppen ideje untam, hogy amíg dolgozom ő a kütyüjeit nyomja.  
Nincsenek nagy dolgok, csordogál az idő, telnek a napok.



Megjegyzések

  1. Talán azért ébredtél korán, mert nem akartad alvással tölteni a szabadságod első reggelét. De milyen jó, hogy saját tempóban töltheted a következő napokat! Érezd magad jól a második szabadságod alatt! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) sőt, félig harmadik is csütörtöktől, ha a gyerek elmegy a nagyszülőhöz :D az lesz az igazi :D

    VálaszTörlés
  3. Miért van az, hogy a Pepcoról mindig te jutsz az eszembe?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése