Mindjárt fél három

és indulok haza. Jobban mondva először beszaladok a boltba kenyérért, meg a négylábúaknak némi ennivalóért és onnan irány a hűvös parasztház. Alig várom, hogy otthon elkészítsem a szokásos délutáni hazaérkezős kávémat. 
Tegnap este olyan jó volt a kád vízben egy fél órát feküdni, komolyan ezerszer jobban éreztem utána magam. Aztán bezuhantam az ágyba és aludtam reggel ötig. Biztos, hogy jó mélyen aludtam és kiütöttem magam, mert semmire nem ébredtem fel éjjel. Máskor előfordul, hogy háromszor is fent vagyok. Reggel felmostam a nappaliban és a gyerek szobájában, ez tegnap elmaradt és megöntöztem a benti virágokat is, úgy örültek. Már éppen ideje volt.
Ma nem kell ezekkel foglalkoznom, jó lesz belépni a hűs, rendbe vágott lakásba.
Este előkapom a kontakt grillem és azon csinálok valami finomat. Szerintem ha hazaérek bepácolok fokhagymás joghurtba csirkemellet , aztán betekerem baconbe és úgy sütöm meg este. Veszek egy szép duci padlizsánt is és azt is grillezem. Csinálok egy fokhagymás, joghurtos mártogatóst hozzá. Nyammii. Ez lesz a vacsim. Meg van prosecco! Tegnap találtam a padlásfeljáró alatt lévő polc leghátuljában. :) Ki tudja már mikor vettük, de lehet ma kibontom.
Élvezem az egyedüllétet és a csendet. Hogy nem "kell" programot kitalálni azért, hogy a gyerek ne csak a kütyüket nyomkodja. Tegnap skypeon beszélgettem vele :) De nem sokáig, mert a mamával főzőcskéztek. Szeret ott lenni, mama pedig óvónő volt így mindig kitalál valamit.Hétvégére hazahozom, anyósom is elintézi a dolgait aztán jövő héten megy ismét vissza. Addig medencézünk, együtt leszünk kicsit, aztán hétfőn vagy kedden viszem vissza reggel.
Ma délutánra pedig hozzám rendeltem a tesómat, hogy azonnal vigye el a fán lévő összes kajszit, mert már mérgezést kapok és lekvárt már nem akarok főzni belőle, viszont rajta van még vagy ötven kiló. Pedig már boldog boldogtalan vitt belőle. 
Van kb. két kiló szilva is már, szerintem azt ma megfőzöm, nem is kell belőle több, mert azt leginkább én szeretem, meg sütibe szoktam még, úgy hogy ezt xilittel rakom el. Annyira jó, hogy a saját tempómban tudok ezekkel foglalkozni, így nem nyűg az egész és még élvezem is.



Megjegyzések