Miután eszembe jutott

napközben, hogy nem úgy van az! Jövő héten szabin leszek és nem kell azzal foglalkoznom, hogy esetleg ma mindent megcsináljak bent és kint már is jobban éreztem magam. :) Nem az van, hogy ma mindent gyorsan csináljak meg, hanem ráérek és már nem izgat, hogy a kinti dolgok holnapra maradnak. Még akkor is lesz bőven idő mindenre csak semmi kapkodás. 
A reggelem amúgy is úgy indult, hogy mindjárt első körben kiborítottam a kávémat - még jó, hogy ma nem a szokásos három vagy fél literes nagy bögréből ittam jegeskávét, hanem pici presszót - ami az asztalon végig folyva a vaterán licitált gabbeh szőnyegre érkezett meg. Irtó bosszús lettem! Aki ismeri ezeket a kézzel készült szőnyeget tudja miért. Szeretem őket, ritka kifogni egy szép állapotban lévő, eredeti szőnyeget én évekig hajtottam rá mire sikerült olyat, ami elfogadható áron és jó állapotban volt. Na, gyorsan vizes ronggyal felitattam, átmostam és egész nap reménykedtem, hogy nem marad nyoma és szerencsére így is lett. Nagyon megkönnyebbültem. 
Aztán gyors öltözés, mostani kedvenc szerelésem sötétebb kék lógós félvállas póló, világosabb farmer és a Fila virágos cipőm. Ez annyira kényelmes és egyszerű, de még is jó és bár nem volt a kedvenc színem be kell vallanom, hogy igazuk van a színekhez értőknek a kék az mindig feldob minden arcot és mindenkin fiatalít kicsit. Én legalább is ezt olvastam. Úgy hogy pár hónapja előszeretettel választok időnként kéket valamiből.
Elmentem bevásárolni, mert szabadság alatt nem szeretem ezzel tölteni az időt - asszem ezt már írtam -  úgy hogy van itthon sok sok friss zöldség, sárgadinnye, ananász, áfonya a smoothiehoz, elég régen csináltam már, úgy hogy most ismét előkaptam a gépet. A mai vacsim sem toltam túl, sima tejfölös túró, apróra vágott hagymával, pici uborka olyan amit kovászolni kell, de én ezt jobban szeretem enni, mint a kígyóuborkát, mert olyan harsány, friss zöld íze van, volt hozzá még paradicsom, pár szelet sajt. Pont elég volt. Jó lenne eljutni futni is megint. Mindenesetre felraktam töltőre a lejátszóm, hátha. 
Holnap egész délelőttre kinti munkát tervezek a gyerekkel. Addig jó, amíg nincs meleg és mindent szépen el lehet intézni. Vasárnaptól pedig már tényleg csak a pihenésé lesz a főszerep. Ez meg itt  a vacsi volt.



Megjegyzések

  1. Szőnyegimádatunk közös. Néztem a júliusi Lakáskultúrát, abban van egy-két dekor , bútortürkizben, kékben. Fantasztikus a hangulatuk. Lehet, hogy a nyár miatt így is szedték össze, akkor is. (vagy volt egy ilyen bútor ill. szobaálmom, emiatt?)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése