Pár kép

Most fejeztük be a kinti munkákat, füvet nyírtunk, elhervadt virágokat metszettünk egy kicsit építgettük a még félig kész tavat - de aztán abba hagytuk, mert elég sok darázs volt a víz körül, majd este folytatjuk - medencét tisztítottunk, szép lett a víz és még nem is hűlt le, így a munka után megmártóztunk benne. Már csak a teraszt kell felmosnom, most ebédeltünk kis pihi és aztán az következik. Egy kis pihenő közben csináltam pár képet. 

van még mit csinálni a tó körül, még mindig nincs teljesen készen, kövek és növények kerülnek még köré

két munka között telefon nyomkodás

Elkezdtek kinyílni :)

egyszer talán végre elkészül a kaputól a teraszig tartó térkő is

van még munka

egyik kedvenc rózsám

tavaly ilyenkor a fű harsány, sötétzöld volt



először azt hittem tök vagy cukkini, aztán hogy uborka. de vannak rajta pici termések, amik úgy néznek ki, mint a sárgadinnye. kíváncsi vagyok végül is mi lesz belőle. nem volt szívem kiszedni a virágoskertből a komposzttal együtt került bele.


jó nagyot nőtt a nyári orgona végre. olyan sokáig kellett rá várni.

mai ebéd. dia wellness lisztből készült nokedli, tejszínes , fokhagymás spenót és lazac. Kiskorú azt mondta ilyen finomat még nem evett. tényleg jól sikerült :)

Megjegyzések

  1. Visszametszetted tavasszal a nyári orgonát? Képzeld, én más növény miatt, s mert homokos előtte a talaj tettem oda birkatrágyát, csak maradékot, s ettől olyan sűrű, gazdag lett. Pedig nem ennek szántam. Nézem a szép házatokat, mindig eszembe jut az előtte utána bejegyzésed, csodát műveltetek vele. S ami miatt írok, nekünk a komposzton nőtt valami, azt hiszem az dinnye lesz. Futni fut, de termés még nem mutatkozik rajta. Ez a jó a komposzton nő rajta krumpli, paradicsom, borzaskata, ezek csak úgy lettek ott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem mertem visszametszeni az orgonát, mert előző tavasszal vettem és nagyon kicsi volt. Talán a hely sem az igazi neki, mert a föld itt elég köves és ezen a részen eltart a növényeknek, amíg átverekszik magukat rajtuk, onnantól már nincs megállás, azt hiszem ennek talán most jött el az ideje. De itt lesz a pergola (a lábai már megvannak, talán ősszel be is fejezi a férjem) és gondoltam az egyik oldalán olyan szép lenne egy nagy bokorral belőle, majd jönnek a lepkék, szeretik. Remélem most már megmarad és nőni fog. Szerintem ez is talán dinnye lesz, most apró gömbök látszanak már rajta, jó lenne ha megmaradnának.

      Törlés
  2. Igen,nagyon szep lett minden!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én a te nyaralódat irigylem picit, olyan szép vadregényes a táj , igazi pihenős hely.

      Törlés
  3. Szééééép, és hangulatos, irigylem kicsit. :-)

    VálaszTörlés
  4. Hűűűű, nagyon szép! :) Itt aztán lehet pihenni....(amikor nem kell kertészkedni, persze :D )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése