Végül tegnap

este még nekiálltam pizzát sütni, mert a gyerek azt szeretett volna enni. Majdnem fél tíz lett, mire elkészült, de az öröm nagy volt így én is örültem, elsősorban azért, hogy elpakoltam a konyhában még jó, hogy mosogatni nem kell. Azt hiszem azért vesz rá könnyen az ilyen fajta dolgokra, mert tudom, hogy ezt legalább megúszom, így nem érdekel hány edény kell egy egy étel elkészítéséhez sem. Felesben csináltam dw liszttel, magamra is gondoltam persze, mert így legalább mára letudtam az ebéd főzést, bőven van maradék. Én meg szuper anyának képzelhetem magam, hogy ezt is megcsináltam. Vagy hülyének, hogy anya ugrik...:)
Tegnap lejártam a lábam, voltunk mindenhol, minden elektronikai kütyüt megtekintettem, tudom az összes paramétert, hogy mi hogy működik, legyen az telefon, számítógép, fejhallgató, tablet vagy más. Mert jól viselkedtem, ezért kaptam 10- 10 percet :D a C&A-ban és a Pepcoban körülnézni. :) Azt hiszem mindenhova majd vissza kell hogy nézzek egyedül is. (csütörtöktől gyerek mamázik) A C&A-ban nagy leárazások vannak és hát én nem jártam ott vagy 7 éve is már, meglepődtem mennyi mindennel bővült, szóval jó azt kell, hogy mondjam.
A Pecoban pedig nem volt semmi újdonság vagy már megszoktam vagy nem tudom, de nem vettem semmit, kivéve ezt a kis képet, ami annyira megfogott, meg amúgy is nagyon szeretem az akvarelleket  van belőle több is - ennek meg a stílusa olyan - úgy hogy elhoztam. Azt hiszem 360 ft volt, szóval.



Hazafele a Tescoba beugrottunk, friss pékáruért és tejért, mert már elfogyott és ott pedig találtam egy szuper farmerkabátot , leárazás van ott is. Évek óta szeretnék egyet, de valahogy soha nem találtam a megfelelő szabást, pont olyan kéket, amilyet akartam és amúgy meg szeretem az F&F márkát, így 2995ft-ért lett végre egy dzsekim. Ennek örültem a legjobban.
Ma meg ezer fok van ismét, nem sokáig voltunk kint délelőtt, mert már 10 órakor is kb. 30 fok volt a teraszon. A virágokat már meg sem öntöztem, mert attól féltem, hogy ha véletlenül rájuk megy a víz egyből megégnek, így marad estére. Máskor korán reggel letudom egyszer, aztán este ismét.  Ez naponta kb. 30 kanna vizet jelent , de legalább szépek. Én örültem, hogy idáig kicsit visszahűlt a levegő, mert még akkor is meleg volt, bőven lehetett kint fürödni, tollasozni, tenni venni, klassz volt fűnyírásra is, aludni este meg főleg nem szakadt az emberről a víz. Most pedig megint 38 fokokat mondanak hétvégére. Ez nekem sok. De nem baj, nyár van, kell ez is. A lakás viszont jól visszahűlt, most egy darabig őrizzük a benti jó levegőt. Éjjel ablakok nyitva vannak, nappal meg csukva. 
A kutyát beengedtem, itt pihegett a teraszon nagyon melege volt, így az előszobában alszik, féltettem hogy baja lesz és sajnáltam is nagyon. Különben is jó kutya, a lábát nem teszi be máshova nincs is megengedve neki, szót is fogad. Két hét múlva megy fodrászhoz, akkor ismét rövid lesz a szőre, már nagyon rá is fér.


A kardvirágok sorban nyílnak ki, napról napra többen lesznek. Nem is tudom már mennyit ültettem, talán 30 gumót is, így pár hétig nézhetjük a színes kavalkádot, szeretem őket.




A tóhoz pedig most nem igazán megyünk, mert ezer darázs iszik éppen belőle, pedig elkezdtük feltuningolni, kövekkel, növényekkel és a hét vége fele rendelek még vízi növényeket, jó lenne lassan befejezni.





Megjegyzések

  1. Jó hogy írod a C&A-s akciót, mert nekem is van egy vásárlási utalványom oda, a névnapomra kaptam a kollégáktól, és még el sem költöttem... A jövő héten készülünk menni, amikor a gyerekek mamánál nyaralnak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése