Aztán meg vannak

ilyenek a kertben:









Megjegyzések

  1. Hűűű, fehér húsú barack, imádás-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Férjemnek a kedvence, de sajnos ő mindig lemarad róla. :(

      Törlés
  2. Tami, nagyon szepek az oszibarackok! Egyebkent Ti permetezitek a fakat ev folyaman?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából kb. kétszer, mert a férjem nincs itthon. De eddig még mindig ilyenek lettek, valahogy a nagy kukacok, meg a vész elkerül minket. :) kopp kopp.

      Törlés
  3. Hű, szuper vagy, ennyi finomság! És meg is lepődtem, mert sosem láttam még a veteményedet, a gyümölcsösről már hallottam és most örülök, hogy láttam. Jó csemegézést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem a ti kertetek tetszik nagyon, ott is van bőven finomság és szépség. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése