Este elkezdett fújni

a szél, egész nagyon és gondolom ennek köszönhetően, meg annak, hogy közben hűlt le a lakás reggel nyolcig tudtam aludni. Nehezen ébredtem, mert "túlaludtam" magam de legalább végre tudtam a hosszú meleg napok után. Még nem voltam kint, mert előbb helyre kell hoznom magam a szokásos kávémmal, de a szél most is eléggé fúj, viszont a nap meg süt ezerrel. Remélem azért nem lesz olyan meleg, mint eddig bár reménykedtem, hogy éjjel az eső is elered, eddig semmi nem volt. Ha a gyerek felébred, akkor mindenhol kitárom az ablakot és csinálok egy jó kis kereszthuzatot. A hátsó kertben a füvet gyorsan lenyírom, nincs más nagy dolog most kint, mert azért minden este mentünk ki a gyerekkel és picit csak csináltunk ezt azt. Ma moziba megyünk ez lesz a program. Annyira jó itthon, olyan jó, hogy mindent a saját ütememben csinálhatok, hogy legszívesebben nem is mennék dolgozni (másnak) napi nyolc órában. Mindig reménykedem egy lottó nyereményben. :) 

A félig kész, de már így is otthonukra leltek a növények

ő nagy kedvenc

ilyen szép is tud lenni, frissen mosva :)





Megjegyzések

Megjegyzés küldése