Ezek a reggelek

mint például a mai is az enyémek voltak. Olyan "őszillatú" volt mindegyik. És párás, vizes volt a fű és nem volt meleg már korán reggel, hanem friss, üde és harsogó levegő. Vagy valami ilyesmi. Jó volt így elindulni minden nap az ember nem lett már akkor kitikkadva, amíg azt a tíz perces utat megtette a munkahelyéig. És lehet aludni ismét. Most már jó volt bent a házban és takaró is kellett. Ma reggel arra lettem figyelmes, hogy a gyerek is tapogatózik az ágyában, hogy magára húzza. 
Ma már meleget mondanak megint, 37-38 fok. Mindegy, végül is még nyár van legyen így. Ma dolgozom utoljára, holnaptól már szabadság. :) Péntek mozi, éttermezés. Hétvégén munka, leginkább vasárnap. Sikerült megszerveznem, hogy összerendezzék nekem a leszállított fát az én feladatom csak az ebéd főzése - gondoltam egy jó nagy adag babgulyás sok sok hússal, ez kell a férfiaknak - reggeli pálinka és napközbeni jéghideg sör betárazva. Mondjuk aki jön nem nagyivó, de mindegy "így szokás". Ne érjen meglepetés.  Aztán végre rend lesz ismét. 
Reggel korán jöttem bevásároltam, mert amikor szabadságon vagyok nem járok boltba.  A gyerek mára bolognait rendelt, így délután azt főzök majd két napra. 
Tegnap végre összekaptam magam, csak azért sem hagytam, hogy úrrá legyen rajtam a megmagyarázhatatlan fáradtság. (nem igaz, hogy nincs valami bajom, most már idegesít ez a délutánra gyenge leszek érzés. vajon mitől van??) Hatkor mentem ki a kertbe, előtte még rendbe vágtam a lakást, mostam egy adagot. Aztán kimentem és lenyírtam a füvet, bár nem volt még túlságosan nagy, de esőt mondtak hét vége fele (vasárnapra nem és remélem így is marad a fa elrakása miatt) akkor meg gyorsan megnőne. Aztán fogtam a metszőollót és az egyik megmaradt fügebokorról levagdostam az alsó ágakat és hát olyan pofás fát varázsoltam belőle, hogy magam is csodálkoztam a végén. Ezerszer jobban néz ki így, mint előtte. Kár, hogy nem csináltam előtte utána képet, megérte volna. Pár elhervadt virágot is levágtam, kiszedtem egy csomó gazat innen onnan és azon kaptam magam, hogy már fél kilenc és majdnem sötét van. Az idő is jelzi, hogy menthetetlenül közeledünk a nyár végéhez, később van már világos és napról napra korábban sötétedik. A lényeg a lényeg, hogy nem túl sok minden maradt amit meg kell még csinálnom, most leginkább már csak a szépítgetések vannak vissza. :) Ma folytatom, hogy szabadság alatt ne csak a munkára kelljen koncentrálnom. Amúgy nincs semmi, békések a napok. Hát így.



Megjegyzések

  1. Jaaaaj, annyira minden az, mint amit én is csinálok, vagy ahogy én is vagyok/érzem! :) Nagyon várom a holnapi szabikezdést, "otthonlevést", az otthoni munkákkal együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod ha itt lennél a szomszédban még jót pletyizhetnénk is erről :)

      Törlés
    2. Nálunk is sok az egyezés. Most pl a bolognai. Én tegnap készítettem a gyerekeknek, nekünk pedig cukkinibe töltve, növényi sajttal besütöttem. Ez volt ma az ebédem.

      Törlés
  2. Tami, egy kérdés. Volt egy blog, ismerőseid írták, akkor építettek házat, külföldről tértek haza. Él még az a blog? Azt hiszem elvesztettem, amikor sokakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre gondolsz Anikó? http://esztermalnaskertje.blogspot.sk/

      Törlés
    2. Igen, megnéztem, köszönöm.

      Törlés

Megjegyzés küldése