Hihetetlen, hogy mennyire

átforrósodott minden. Szinte bármihez ér az ember minden meleg. Lassan már a hűtőben is az van. Egy haszna van, legalább is nekem, hogy szinte alig eszem viszont napi 3-4 liter vizet, jeges teát, limonádét vegyesen simán megiszom. Érzem, hogy nem is olyan száraz a bőröm, mint szokott úgy hogy nagyon jó lenne megtartani ezt a szokást most már mindig. Enni szinte semmit sem eszem vagy ha igen, akkor valami nagyon könnyűt vagy gyümölcsöt, vagy hideget, túrót, sajtot, tejfölt, zöldségeket. Mióta elment a gyerek én nem is főztem csak tegnap csináltam vacsira gyorsan egy leveles tésztás zöldségekkel megpakolt valamit. Ilyet:

Ez egy Tante Fanny leveles tészta. Az alapja egy ricottás, fokhagymás tejföl, arra szórtam rá pici bacont, karikára vágott újhagymát, félbe vágott apró paradicsomot és megszórtam jó sok fetával. Az egész a sütéssel együtt nem tartott többet 30 percnél. És persze nagyon finom volt. Egyszerű, de nagyon szuper kaja. Tartalékban még van a hűtőben egy csomag leveles tésztám, előrelátó voltam és kettőt vettem. :)
Aztán meg tegnap még este fél nyolc körül erőt vettem magamon és nem csak kint az utcán, hanem bent a ház melletti, a telek első részében is lenyírtam a füvet. Ott még nem volt nagy, de örülök, hogy megtettem, mert így erre a meleg miatt jó pár napig már nem kell gondolnom. A tóba minden nap friss vizet engedek, annyi el is párolog, hogy tudjak mert félek, hogy a halak is megsínylik a hőséget, hiába van vízforgató és vízszűrő benne. A tavat most már biztos, hogy kibővítjük már meg is van az elképzelés, hogyan fogjuk. Először azt mondtam, hogy elég ekkora is de komolyan mondom mostanra nekem akkora öröm, hogy kiülhetek mellé és hallgathatom a vízcsobogást és olyan jó nézni a halakat és minden nap más és más arcát mutatja, hogy teljesen megnyugszom mellette. Bánom, hogy nem hallgattam a férjemre és nem lett nagyobb már az elején. Olyan szépen beállt a víz, nőnek a növények, nem algásodik picit sem - olvasom fészbukos csoportokban, hogy elég sokan kínlódnak a fonal algákkal, nekünk szép tiszta a vizünk - szóval kár, hogy nem lett nagyobb, mert most a bővítés macerásabb lesz. Na mindegy, csak előre nézünk. 
Ma lesz állítólag a hét legmelegebb napja :/ Érzem. Ezekben a napokban nem sok mindent csináltunk itt bent a munkahelyen, egyszerűen képtelenség rendesen koncentrálni , klíma nincs. 
Nagyon gondolkodom, hogy a jövő héten két napot kiveszek és ráfekszem az otthoni dolgokra. Aztán egy hetet jövök és utána már csak szeptemberben.  
Ma meg már jön a gyerek is haza, tegnap beszéltem vele, még maradna a Balcsin. Jól elvolt, rengeteget fürödtek, finomakat evett, volt séta, meg hamburgerezés, tollasozás mindennap valami. De a legtöbbet persze a vízben voltak. Hamar elment az idő, észre sem vettem, hogy egyedül vagyok már jön is. Este már ott fog szuszogni a szobájában.
Tegnap este ruhakupacon aludtam. Na jó nem rajta, mert eltoltam az ágy végébe. Elkezdtem kirámolni a szekrényemet, hogy ha már délután nem megyek ki a hőség miatt, akkor kipakolom, áttörlöm a polcokat, válogatok, vettem új illatosított moly elleni kis zsákokat, szóval hogy pik pak megcsinálom, mert bár írtam párszor, hogy tervben van nem jutottam el odáig. Hát tegnap sem. Már a kipakolásnál úgy leizzadtam - pedig már nincs is sok cuccunk - hogy elegem lett és inkább kimentem a medencébe és aztán rá se néztem csak este jutott eszembe. Úgy hogy ma nyugiban befogom fejezni és ha a fene fenét eszik is nem fogom elhagyni magam a meleg miatt. Ja, és nem fogok megint visszarakni csak azért egy két dolgot, mert "háthajóleszjövőre". Közben majd zenét hallgatok, énekelünk a gyerekkel -ezt sokszor tesszük - csinálok egy rahedli jeges teát van otthon citrom, jégkocka és fütyülünk a világra. 
Most pedig foglalok jegyet moziba, mert hétvége egyik napjára ez a terv.






Megjegyzések

  1. Hát, nálam elmaradtak a szekrény-kipakolások, de ebben a hőségben nem is baj. :-( Majd nyár végén, vagy ősszel...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése