Nekem most pont

megfelelne ez az időjárás nyár végéig, sőt egész ősszel. Reggel jó hűvös van, még éppen nem kell felhúznom kardigánt, még elviselem a reggeleket egy rövid ujjúban is. Napközben pedig melegebb van, de nincs hőség. Azt mondják holnapig van ez, holnaptól - vagy csütörtöktől - ismét 38 fok lesz. Nem akarom.  Olyan jó a lakás is most, nincs fullasztó meleg. Tegnap estére azért megéreztem az időjárás változást rendesen, szédelegtem, fáradt voltam, álmos lettem úgy hogy kilenckor már ágyban voltam. Nem sok mindent csináltam csak főztem gyorsan egy kelkáposzta főzeléket, ezer éve ettünk, aztán kicsit kint voltam és utána csak lézengtem lefekvésig. 
Tegnap hoztak egy adag tűzifát, ezt már a következő télre, mert mindig előre kérünk és sajnos nem az akitől évek óta vesszük és ez aki itt volt, hát mit mondjak csak leöntötte a kocsiról, pedig meg van a helye és hiába kértem szart rá. A másik mindig szépen lerakta az előre odakészített raklapra. Nem tudom miért olyan nehéz megtenni egy negyed órával több munkát, főleg hogy tudja, egyedül vagyok nem fogom tudni megemelni és odacipelni a több mint egy méteres rönköket. Ma beszélnem kell egy kollégámmal, hogy hétvégén segítsen, mert nem maradhat így. 
Ez klassz:

 
Idén már tudtunk kivágni a sajátunkból is, kb. 4 méter meg is van, remélem jövőre is , aztán szépen folyamatosan mindig és csak kiegészítésként kell vennünk majd. Tervben van, hogy idén ősszel is folytatjuk az ültetést, jó befektetés, megtérül pár év alatt. 
Már csak ma és holnap megyek dolgozni, aztán pár nap pihenő.

Megjegyzések

  1. Tehát akkor, hogy jól értem-e: a kertetekbe ültettek fákat (milyeneket?) hogy aztán azt évek múlva tüzelőnek kivágjátok? ez tök okos, eszembe nem jutott volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akác van ültetve, eddig kb. 2000 db. Olyan 4-5 éve kezdtük el. A mellettünk lévő telket szeretnénk hozzá megvenni, az még kb. 3000nm, hogy oda telepítsünk még. Akár eladásra is. Jó üzlet, ráadásul már nekünk is van belőle télre való.

      Törlés
    2. De jó!!!! és jó ötlet nagyon. ügyesek vagytok!

      Törlés
    3. Köszi, átadom a férjemnek. ő ültetgette :)

      Törlés

Megjegyzés küldése