Számomra már elviselhetetlen

ez a meleg. Sajnálom ez van, tudom írtam már, én is unom magamat. De olyan jól elterveztem a napomat, korán kelek - nem sikerült fél nyolckor keltem, de legalább aludtam végig - kicsit kint teszek veszek, aztán bent csinálom amit kell ma ilyen lájtos dolgozgatós, szépítgetős napot tartok (tartottam volna) gondoltam én még tegnap. Ehelyett már fél nyolckor itt nagyon meleg volt, olyan égető nappal, azért egy jegeskávé után próbálkoztam mindennel, de basszus bármibe belefogok szinte azonnal dől rólam a víz érzem, hogy csorog végig a hátamon, a lábamon a talpamon és elmegy mindentől a kedvem. Ez jobban zavar, ez az állandó csatakosan vizes lét, mint a kinti meleg, mert az nem érdekelne, kizárom a lakásból, mert itt bent még mindig viszonylag elviselhető a meleg, de az, hogy ha ide bejövök akkor kb. fél óra míg elmúlik az izzadtság az már nem tetszik. És hiába mászom be a medencébe, meg állok a zuhany alá az is kb. olyan mint halálnak a csók. Összefoglalva: hisztis vagyok, na. 
Egyébként hideg paradicsomlével próbálom hűteni magam belsőleg, ez legalább finom és eltelít, mert enni amúgy sem igazán tudunk ebben a melegben, folyadék meg kell. Mondjuk az van most bőven nem panaszkodhat rám a szervezetem. 
Tegnapról maradt még milánói a gyereknek, én meg azt hiszem ezekkel a sűrű levekkel fogom magam vigasztalni. Csinálok majd barack, meggy smoothiet, aztán van még itthon áfonya és a kertben érik továbbra is a szeder azt is kipróbálom. Rengeteg lesz a fehér húsú champion, már kezdenek puhulni jó lesz egy lájtos ebéd után. Egy késő délutáni ebédre majd azt hiszem ismét azt a vékony leveles tésztát fogom csinálni, most csak simán megkenem fokhagymás tejföllel, vágok vékonyan rá zöldhagymát és paradicsomot, friss bazsalikom is akad a fűszeresben hozok be belőle és rászórok borsot, sót úgy sütöm meg. 
Amíg ezeket a sorokat pötyögöm addig pihenek, aztán próbálkozom valamit kezdeni magammal. Felmosom a konyhát és a nappalit mást nem igazán kell itt bent, viszont ismét ki kell mennem, mert megszáradtam a tegnap kimosott dolgok így jó lesz összeszedni őket és elrakni a helyükre. 
Ma nincs semmi különös, késő délután majd kimegyünk. Tegnap este fél nyolckor mentünk ki a gyerekkel, ő összeszedte a lehullott almákat, kigazolta a tó partját, ahol nagy meglepetésünkre már béka kuruttyolást is hallottunk! mi sem bizonyítja jobban azt, hogy a tó élővilága abszolút jól érzi magát a növények életre keltek, szaporodnak a halak is, sőt ebihalakat is felfedeztünk. Nem tudom elégszer csendben megdorgálni magam, hogy rábeszéltem a férjem egy kb. öt köbméretes tóra, igaza volt mikor nagyobbat akart csinálni. Áh mindegy már, számtalanszor eszembe jut, ha a partján ülünk, de most már ez van, majd tavasszal megnagyobbítjuk. Őszre marad a kocsibeálló és egy jó nagy tároló építése, ahova a kerti szerszámok, a kistraktor, a következő téli tűzifa kerülhet. A pergolának már kész az alapja, azt is belehet fejezni, ráadásul ha ilyen szép ősz lenne akkor még sokáig kint lehetnénk alatta. Hintaágyat, asztalt, székeket szeretnék bele, így a tóparton lehetne hétvégente reggelizni, ebédelni, vacsorázni. Ezt a három dolgot nagyon jó lenne megcsinálni, de főleg a kocsibeállót mert még egy telet nem szeretnék nélküle kihúzni. Na meg, ha ennyi minden kész lenne itt szemben a házzal, akkor már nem is kell ezen a részen annyi füvet nyírni, mert a szabad részre, ami már nem is lesz sok bokrokat, virágokat terveztem, így az első udvarban lényegesen kevesebb munkám lenne, legalább is ami a fűnyírást illeti.
Na, megyek megszáradtam, ideje újból neki állnom valaminek. :)  
A véletlenül kihajtott és elburjánzott dinnyésben meg egyre többet fedezek fel. Remélem augusztus végére be is érnek majd.




Megjegyzések

  1. Halálnak a csók... aranyos elgépelés;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem elgépelés, itt nálunk mondják így.

      Törlés
  2. Itt meg pont nincs annyirs meleg, majdnen nem jöttünk strandolni. De estétől szar időt mondanak, úgyhogy inkàbb cser3ltem sorrendet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megyek! 39 fok van kint :( Holnap mi moziba megyünk, legalább pár órát hűvösben leszünk. Ma még nem tudtam semmit normálisat kezdenek magammal. Nem baj, ma lazítok, olvasok, nézek pár részt a Trónok harcából. Ez lesz az én pihenésem. Este fél nyolcig, akkor kimegyünk :D

      Törlés

Megjegyzés küldése