Tegnap kaptunk egy laza

délutánt, mert mára nem kellett készülni. Ugyan is ma lesz az első olyan nap, amikor leendő iskolát látogatunk, nyílt nap lesz. A gyereknek egyre több kérdése van a felvételivel kapcsolatban és az iskolákkal kapcsolatban is, azt látom, hogy érdekli, várja, hogy megnézhesse végre őket, foglalkoztatja, hogy milyenek lesznek a tanárok, milyen lesz egy egy óra. Ez jó. Tervezget előre, ez lesz, az lesz....Szóval laza délután volt, én gyorsan összepakoltam a konyhát - reggel ott hagytuk a kávéscsészét, lekvárt a reggeli maradványait - kipakoltam a mosogatógépet, elraktam az edényeket. Majd csináltam egy kávét, vágtam egy szelet sütit - mondjuk ez tiltott dolog, de olyan jó volt a kávé mellé -  fogtam az új könyvemet, amit már nagyon vártam és kicsit olvasgattam, kávét szürcsöltem. Annyira jó volt! Több ilyen napot szeretnék.

Új könyv:

kép: google

Egy vékony könyvet vártam, de nem az ez egy közepesen vastag, jól felépített könyv. Címével ellentétben nem csak divatról, öltözködésről van benne szó, hanem lakberendezésről is, egy jó gardrób kialakításáról, lakás rendben tartásáról, stílusról, szóval mindenről ami a nőket foglalkoztatja. Már kézbe venni is nagyon jó, mert kicsit bőrhatása van, mintha bőrkötése lenne. Aztán belenézve a fotókon kívül vannak illusztrációk, aranyos rajzok, amiket én nagyon nagyon szeretek. Nem egy nagy röptű olvasmány, de egy lazulós napra pont jó és nagyon jól megírt, követhető, sok jó tanács van benne, igazi csajos, kikapcsolós könyv. A jófogáson csaptam le rá potom pénzért, örülök neki.

Kiskorút is hagytam kivételesen kedvére számítógépezni, mert amúgy hét közben teljesen visszavettem szigorúan csak a tanulnivaló kikérdezése után kapcsolhatja be, ami nem mindig jön össze neki, mert annyi a tanulnivaló. Muszáj volt lépni, mert eléggé elkanászodott e téren és úgy vettem észre sokszor csak ez járt a fejében. Mondjuk tuti így van, mert mindjárt látszik a jegyein is, hogy több kötelezettség és kevesebb szórakozás. Persze hétvégén hagyom, de most amúgy szigorúbb vagyok. 

Még nem döntöttem el, hogy nyílt nap után bemenjek e a munkahelyre, de szerintem bemegyek pár órára, mert dolgom is van és szabit sem kellene kiírnom. Reggel lesz egy fél óra a meglátogatott suliban, ott elmondják a szülőknek, hogy mi lesz a program, aztán én otthagyom a gyereket amíg megnéz pár órát. Kicsit nézelődöm a városban, majd ha véget rám csörög. 
Na majd meglátom, hogy alakul a végén.

Megjegyzések

  1. Ez a könyv nekem is megvan pár éve már és időről időre újra előveszem. Jó hangulatkeltő, motiváló még úgy is, hogy - ahogy írtad, a tartalma nem ad sokat. Inkább a stílusa, a fílingje. Hasonló a Hygge és a Lagom is.

    VálaszTörlés
  2. Egy rakás könyvet így vettem-olvastam, hogy a neten valakinél láttam róla ajánlót, és felkeltette az érdeklődésem. Még asszem, nem csalódtam :) - lehet, utánanézek ennek a könyvnek is.
    Nálunk még nem kezdődtek meg a nyílt napok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ha jól emlékszem a moly oldalán láttam. Ott sokszor szoktam molyolni :D

      Törlés
  3. Igen! Beleolvastam, nagyon tetszik. Pont az a semmi, ami még is kicsit több a semminél, de nem kell tőle sokat várni. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése